اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نماینده تبریز: لایحه حجاب جز بدبینی به دین در برخی اقشار فایده ای ندارد

شبه‌گفت‌وگو تا کی؟

هدیه دولت به بازار اجاره؛ سامانه خودنویس به داد مستاجران می رسد؟

دستور مسکنی رئیس جمهور به بانک‌ها

وزیر امنیت داخلی اسرائیل: حماس عاشق بایدن است

در جلسه تشکل‌های نشر با معاون اول رئیس جمهور چه گذشت؟

جامعه نیازمند نقش زنان در صنعت و فناوری است

ترکیب رنگ های استایل مردانه

تأمین 5800 قلم کالابه ارزش 12 هزار میلیارد ریال در نفت و گاز گچساران

آمادگی ایران برای امضای توافق‌نامه همکاری با کمیسیون انرژی اتحادیه آفریقا

رهاورد نمایشگاه بین‌المللی مشارکت در اجرای طرح‌های ملی است

کره جنوبی وزارتخانه‌ای برای رسیدگی به نرخ پایین تولد ایجاد می‌کند

بازسازی سکانس معروف «خانه بدوش» با شخصیت‌های لگو

کاهش 43 درصدی کربن تا افق 2030

آفریقا پس از خاورمیانه بزرگترین صادرکننده گاز خواهد شد

استقبال کشورهای آفریقایی از حضور ایران برای توسعه صنعت نفت و گاز این قاره

وزیر اقتصاد: رکورد ورود سرمایه خارجی به کشور شکسته شد

الحوثی: اگر آمریکا بخواهد جنگ غزه فورا خاتمه خواهد یافت

اطلاعیه مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران درباره پرونده بابک زنجانی

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران تفاهم‌نامه علمی امضا کردند

رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت در نمایشگاه نفت

12 قرارداد دانش‌محور با هدف توسعه میدان‌های نفت و گاز امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نیجریایی امضا شد

شرکت انرژی دانا و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اولویت اصلی دولت رسیدگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است

ریل گذاری برای تامین مالی غیرتورمی

کدام کشورها تامین‌کننده نفت رژیم صهیونیستی هستند؟

رژیم صهیونیستی دستور تخریب استودیوهای الجزیره را داد

ان‌بی‌سی: اسرائیل خواستار جدا کردن موضوع رفح از توافق آتش‌بس است

تخلف سریال افعی تهران هنوز ثابت نشده است!

همکاری‌های پیمان معادی با دخترش باران

فلاحت‌پیشه: تنها دستاورد سفر گروسی به ایران، گز اصفهان است

وزارت ارتباطات: آذری جهرمی سخنان رئیسی را تحریف کرد

انتقاد جان کری از ترامپ: ایران را قوی تر کردی و آمریکا را منزوی

مصرف انرژی در ایران بیش از 2 برابر استاندارد جهانی است

صنعت نفت بهترین بخش برای تحقق شعار سال است

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت بازدید کرد

دست سودجویان در حوزه سوخت باید قطع شود/ 85 درصد سوخت کشور استاندارد یورو 4 و 5 دارد

دهه کرامت با حال و هوای شهدایی/اجلاسیه‌های کنگره 12هزار شهید استان تهران در دهه کرامت آغاز می‌شود

مشاور امور زنان و خانواده وزارت نفت از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت بازدید کرد

سند حکمرانی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد

3 عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی شد

نرم‌افزار بومی مدیریت یکپارچگی چاه‌های نفت و گاز رونمایی شد

2 دانش‌ فنی و کاتالیست تولیدی در نمایشگاه نفت رونمایی شد

فرصت‌ برای نمایش توانمندی‌های صنعت نفت ایران به دنیا به‌طور کامل مهیاست

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «شیخ‌شعبانی»

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه صهیونیستی «نواتیم»

پزشکیان: امروز کسی جرات شکایت از مسئول رده چندم را ندارد

معرفی 840 نیاز فناورانه صنعت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم

امضای قرارداد همکاری بین شرکت آریاساسول و پژوهشگاه صنعت نفت

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی