اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آنروا: قحطی در غزه قریب الوقوع است

ویتکاف؛ دیپلماتی که چیزی از دیپلماسی نمی‌داند

قرارداد تاریخی میان ایران و روسیه؛ پزشکیان و پوتین قرار چالوس گذاشتند

دعوت حماس از ساکنان کرانه باختری برای حمایت از گزینه مقاومت

آیا گاز ایران می‌تواند آینده انرژی اروپا را نجات دهد؟

ترمای بزرگسالی محصول این کم کاری های والدین است!

تیپ خانم بازیگر در سریال «تاسیان» بحث‌برانگیز شد!

نگاهی به فیلم «سلام علیکم حاج آقا» با 6 سال سابقه توقیف!

مقدار واقعی پول‌های بلوکه‌شده ایران چقدر است؟

به بهانه روز جهانی کارگر

چهره ها/ قاب صمیمی و جذاب دو بازیگر زن سینمای ایران

سام درخشانی: ما در سینما به تماشاگر فقط یک آدامس می‌دهیم!

«تک‌تیرانداز آمریکایی» راز خود را فاش کرد

عراقچی دلیل تعویق مذاکرات با آمریکا را اعلام کرد

ظرفیت اروپا در مذاکرات؛ سازنده یا تخریبی؟!

تحلیلگر ارشد آمریکایی: برچیدن برنامه غنی‌سازی ایران غیرممکن است

دلایل و زمینه‌های خودکشی دانش‌آموزان

برآورد یگ پژوهش؛ آتش 4 میلیارد دلاری «بندر»

عدم تمایل ویتکاف به پذیرش سمت «مشاور امنیت ملی آمریکا»

پُست جدید «مایک والتز» بعد از برکناری توسط ترامپ

یورش بیش از 500 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالأقصی

چرا تنش‌ میان هند و پاکستان خطرناک است؟

چهره ها/ سلفی نازنین بیاتی و سمیرا حسن‌ پور در حافظیه شیراز

بررسی روند تعویق مذاکرات از نگاه تهران تایمز

جهان دیوانه‏‌وار تسلیحات می‏‌خرد

روایت زیدآبادی از مناظره با حسین الله‌کرم

قیمت گوشت قرمز امروز 11 اردیبهشت 1404

کارگر نمی‌تواند یک اتاق 20 متری اجاره کند

چهره ها/ عکس متفاوت از هومن سیدی در پشت صحنه «وحشی»

دفترخانه ناصر فروخته می‌شود

انگشت اتهام به سمت «اتابک» در انفجار اسکله شهید رجایی

چهر ه ها/ عرفان طهماسبی در بیمارستان بستری شد

ماجراهای علی صادقی و نورالدین شروع شد!

جان مرشایمر: ادعای ضعیف شدن ایران احمقانه است

اشغالگران ناگهان در آتش؛ علت: نمی‌دانند

«توبه» بابک زنجانی

کاهش 25 هزار تومانی دلار در یک ماه؛ شکاف ارز 20 هزار تومان کم شد

زلنسکی: منتظر دیگر نتایج گفت‌وگو با ترامپ در واتیکان هستیم

کشته شدن دست‌کم 101 نفر در درگیری‌های مناطق دروزنشین سوریه

پخش فیلم «خسته نباشید» با بازی مرحوم حسام محمودی

برشی از قسمت جدید سریال «تاسیان» که فردا خواهید دید

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

نفرین میانکاله

دارندگان چک بانکی بخوانند؛ بخشنامه مهم بانک مرکزی درباره رفع سوءاثر چک

هند حریم هوایی خود را بر روی تمام هواپیماهای پاکستانی بست

انفجار در شمال آلمان 11 زخمی بر جای گذاشت

موضع‌گیری «ترامپ» علیه ایران

مذاکره‌‏کننده جدید آمریکا کیست و چه می‌‏خواهد؟

کارگران چه می‌خواهند؟ نگاهی به مطالبات معیشتی در روز کارگر

10 فیلم «وس اندرسون» از بد‌ترین تا بهترین

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی