فراخوان خودرو، اصطلاحی غریب برای ایران
اقتصادی
بزرگنمايي:
اخبار محرمانه -
اکو
ایران / چند روز پیش خبر فراخوان 321 هزار تسلا به نمایندگی، به علت مشکلات موجود در چراغ عقب، تیتر یک اکثر نشریات خودرویی دنیا شد.
با احتساب این مورد، تسلا در سال 2022، 19 بار محصولات خود را فراخوان کرده و در مجموع 3میلیون و 700 هزار تسلا به دلیل نقص فنی به نمایندگیها کشانده شدند.
اما آیا این اصطلاح غریب برای ایرانیها، به معنای مسئولیتپذیری خودروساز است یا کمکاری آن؟
لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/740843/