اخبار محرمانه

آخرين مطالب

ویترین تمامی طلافروشی‌های ایران آنلاین می‌شود اقتصادی

ویترین تمامی طلافروشی‌های ایران آنلاین می‌شود
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - بازار /طبق گزارش منتشر شده از سایت بازار طلا، برای اولین بار در ایران امکان مشاهده آنلاین محصولات ویترین طلا و جواهر فروشی ها همراه با نمایش درصد سود و اجرت هر محصول برای تمام مردم ایران ایجاد شده است.
حتی تصور اینکه در خانه بنشینید و در کمال آرامش و امنیت و به صورت شبانه روزی، ویترین تمامی طلافروشان سراسر ایران را در تلفن همراه خود مشاهده کنید لذت بخش است. انتخاب بهترین و زیباترین قطعات طلا مطابق با سلیقه شخصیتان، بدون اینکه از خانه خارج شوید، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.
همچنین اگر شما صاحب یک گالری طلا و جواهر باشید، میتوانید محصولات خود را بدون صرف کردن زمان و انرژی و در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه روز در معرض دید همه مردم ایران قرار دهید. در ضمن، سایت بازار طلا هیچ گونه نفعی در فروش محصولات شما نخواهد داشت.
سایت بازار طلا ، با شعار "ارتباطی نوین در صنعتی کهن" و با هدف هوشمندسازی خرید و فروش طلا و جواهرات در بستر اینترنت، توسط تیمی حرفه ای متشکل از پیشکسوتان صنعت طلا و جواهر و همچنین نخبگان فضای مجازی و اینترنت طراحی شده و در سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرد.
تفاوت فعالیت در سامانه بازار طلا با سایر سامانه های اینترنتی مثل پیج های اینستاگرامی و سایت های متفرقه، رعایت هرچه بیشتر امنیت، سرعت و دقت است که این امر موجب شکل گرفتن اطمینان متقابل بین همکاران صنف طلا و جواهر و همچنین مراجعه کنندگان به فروشگاههای مجازی می‌شود. همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت باعث می شود کاربران با خیال راحت فعالیت خود را در سامانه بازار طلا دنبال کنند.
در سایت بازار طلا، کاربران عادی می توانند به سادگی و از هر کجای ایران، محصولات طلا و جواهرفروشان سراسر کشور را مشاهده و بررسی کنند و همچنین برای خرید نهایی، با فروشنده ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنند.
لازم به ذکر است که در سایت بازار طلا خرید و فروش طلا انجام نمی شود و این سایت صرفا بستری برای بازاریابی، تحقیق و مقایسه بوده و همچنین ثبت نام در سامانه بازار طلا نیز برای تمامی کاربران رایگان می باشد.

اخبار محرمانه


در ادامه به برخی از مزایای اشتراک در سامانه بازار طلا برای گالری های طلا و جواهر و خریداران طلا می پردازیم :
پایان دوران محاسبات تکراری میزان اجرت و سود و وزن طلا
در سایت بازار طلا، این امکان برای گالری های طلا و جواهر فراهم شده تا پس از ثبت نام در سایت و تنها با یک بار بارگذاری محصول به همراه تصویر و مشخصات آن، برای همیشه قیمت به روز شده محصول خود را در سایت داشته باشند. قابل ذکر است، قیمت تمامی محصولات در سایت بازار طلا با توجه به نوسانات قیمت طلا به صورت خودکار تغییر پیدا میکند.
با توجه به آنلاین بودن فرایند بررسی و مقایسه محصولات در سایت بازار طلا و همچنین مشخص شدن محصول مورد نظر و بودجه توسط خریدار، از تجمع بیهوده در طلافروشی و همچنین اتلاف وقت جلوگیری می شود. در این حالت به دلیل ازدحام کمتر خریدار در گالری، احتمال خطر سرقت نیز کاهش پیدا می کند و در واقع فقط مشتری واقعی به گالری مراجعه می کند.
انتخابی مناسب و بدون پشیمانی
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید یک محصول، به سایر فروشگاه‌ها نیز سری بزنید و با دیدن محصولات جذاب تر و متنوع تر از انتخاب خود پشیمان شده باشید. این اتقاق در مورد خرید طلا دشوارتر نیز خواهد بود، زیرا به دلیل پرداخت سود و اجرت ساخت، امکان تعویض محصول وجود ندارد و ناچارید با محصولی که دوستش ندارید کنار بیایید.
در سایت بازار طلا این مشکل برطرف شده است. شما می توانید در سامانه بازار طلا با عنوان کاربر عمومی و به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و در کمال آرامش و امنیت، تمامی محصولات طلافروشان سراسر ایران را با یکدیگر مقایسه کرده و بر اساس بودجه و سلیقه خود و بدون صرف کردن هزینه و زمان اضافه، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. در مرحله بعد می توانید آدرس فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید از روی نقشه مشاهده کنید و یا از طریق چت، هماهنگی های لازم با فروشنده را برای خرید حضوری انجام دهید. بعد از طی کردن مراحل بالا، خیالتان راحت می شود که بهترین انتخاب را داشته اید.
یکی از ویژگی‌های بی نظیر سامانه بازار طلا، امکان فیلتر محصولات بدون اجرت و یا دست دوم است که در این صورت فقط محصولاتی که این مشخصات را دارند برای کاربر نمایش داده می شوند. همچنین کاربر میتواند در قسمت فیلترها، محدوده‌ی قیمت را بر اساس بودجه ای که برای خرید طلا در نظر گرفته است مشخص کند. برای مثال، سامانه فقط محصولاتی که قیمت آنها کمتر از 2 میلیون تومان است را برای کاربر نمایش می‌دهد.
یکی دیگر از مزایای سامانه برای خریداران طلا، شفاف بودن قیمت طلا و میزان اجرت و سود فروشنده است که به صورت تفکیک شده در سایت نمایش داده می شود.
سخن پایانی
حضور فراگیر و روز افزون اینترنت در عصر حاضر، فضای کسب و کار را به کلی متحول کرده و تمایل مخاطبان به استفاده از فضای مجازی و بازارهای دیجیتال برای تأمین خواسته های خود را افزایش داده است. به عبارت دیگر کسب و کار اینترنتی در حال بلعیدن بازارها و فروشگاه‌های سنتی است. بر همین اساس، لزوم ابداع شیوه‌های نوین ارتباطی از سوی ارائه کنندگان خدمات و کالا بیش از پیش احساس می شود. ما در سایت بازار طلا با توجه به شرایط حاکم بر صنف طلا وجواهر، بستری طراحی کرده ایم که کاربران با کمترین هزینه و آسانترین روش ها بدون نیاز به تخصص در زمینه اینترنت و فضای مجازی به دنیای ارتباطات مدرن بپیوندند.
ارتباطی نوین در صنعتی کهن
www.bazaretala.com

اخبار محرمانه


لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/722234/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

کاخ سفید: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است

مرغ ارزان شد

حماس: مواضع بایدن متناقض است

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

تصویر احوالپرسی ظریف از ولایتی

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

تاریخ سازی جعلی

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

6 پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

سیل برای دبی گران تمام شد

رویترز: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!

هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی؛ در پاسخ دادن به هرگونه ماجراجویی آنی عمل می‌کنیم

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

رئیسی: اگر اهل مذاکره‌اید، ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست وزیر نفت برای صدور نفت مجانی به سوریه

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم؛ با تهدید وجودی روبرو هستیم

اردن: باید مانع حمله به رفح شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد

سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی