اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهترین سریال‌های غیرانگلیسی‌ زبان «نتفلیکس»، غول سرگرمی فرهنگی اجتماعی

بهترین سریال‌های غیرانگلیسی‌ زبان «نتفلیکس»، غول سرگرمی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - آخرین خبر / بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین فیلم و سریال جهان یعنی نتفلیکس نه‌تنها با تولید آثار سینمایی توانست از استودیوهای بزرگ فیلم‌سازی جلو بزند، بلکه مدتی است با سریال‌سازی، دارد از شبکه‌های تلویزیونی بزرگ مثل HBO هم سبقت می‌گیرد و توقفش در تولید سرگرمی ممکن نیست. حالا عادت کرده‌ایم هر فیلمی را که می‌بینیم لوگوی نتفلیکس قبل تماشای فیلم خودنمایی کند. کنترل خیلی از تلویزیون‌های هوشمند یک دکمه اختصاصی نتفلکیس دارد. سیاست جالب این غول سرگرمی در سال‌های اخیر باعث فراگیری بیشترش هم شده. نتفلیکس سال‌هاست برای پیدا کردن بازار و مخاطب جدید، سریال‌هایی به زبان‌های غیرانگلیسی تولید می‌کند تا چند کشور همزبان بتوانند به بهانه تماشای آن‌ها مشتری این پلتفرم شوند. «دارک» در آلمان، «سرقت پول» در اسپانیا، «بازی مرکب» و «پادشاهی» در کُره و «تقدیر» به زبان تُرکی معروف‌ترین آثار غیرانگلیسی‌زبان نتفلیکس است که هرچند قرار بود مخاطب منطقه‌ای جذب کنند اما شهرت جهانی کسب کردند. با «آخرین خبر» باشید برای معرفی 12 سریال موفق و غیرانگلیسی نتفلیکس که مخاطب جهانی پیدا کردند.
1- تقدیر | شگفتانه نتفلیکس
تولید شده در ترکیه

اخبار محرمانه


ترکیه با ادبیات و موج نوی سینمایش بین هنردوستان شناخته می‌شود. اما به‌خاطر سریال‌های چندصد قسمتی که بیشتر تاکید روی مثلث عشقی دارد، مخاطبان جدی دنیای فیلم و سریال، آثار ترکی را پس می‌زنند. اما تماشای «تقدیر» یک تجربه خلسه‌وار و عجیب است. درامی استثنایی با کمدی تاریک و شخصیت‌پردازی اعجاب‌برانگیز. «تقدیر» که هیچ شباهتی به‌ سریال‌های 400 قسمتی ترکی ندارد یک مینی‌سریال 8 قسمتی و تولید اختصاصی نتفلیکس در ترکیه است. مریم دختری فقیر و روستایی با رویاها و ترس‌های خاص خودش محور داستانی است که ماتریسی پیچیده و جذاب از روابط انسانی دارد. مردمی که در ظاهر آرزوها و اهداف متفاوت دارند و در دل داستان، زندگی‌شان با هم گره می‌خورد اما همگی اشتراکات زیادی در سرنوشت، ناامیدی و تباهی رویاهای‌شان دارند. دنیایی که باعث تنهایی آدم‌ها می‌شود و هرکس برای فرار از تنهایی به‌ چیزی پناه می‌برد. این سریال تماشایی را با دوبله اختصاصی از لینک زیر تماشا کنید.
>>> لینک تماشای سریال
.
2- ماوراء طبیعه | از مصر توقع نداشتیم!
تولید شده در مصر

اخبار محرمانه


باورش سخت است مصر بتواند اثری به این موفقیت تولید کند که قصه ترس‌های آدم‌ها براساس فرهنگی دیرینه باشد. اما وقتی پای نتفلیکس درمیان باشد کار شدنی است. «ماوراء طبیعه» داستان یک استاد دانشگاه است که از کودکی همبازی عجیبی داشته، موجودی ناشناخته که همیشه همراه اوست. سریال در قسمت اول کند پیش می‌رود تا مختصات داستان و شخصیت‌ها را معرفی کند، اما موتورش که روشن می‌شود هم خوب سرگرم می‌کند هم خوب می‌ترساند. خبر خوب این‌ که دوبله اختصاصی برای این سریال هم موجود است.
>>> لینک تماشای سریال
.
3- تاریکی (دارک) | بزرگ‌ترین موفقیت نتفلیکس
تولید در آلمان

اخبار محرمانه


این سریال پیچیده و جالب نیازی به معرفی ندارد. سریالی که بیان خلاصه‌ای از داستانش یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. داستان در شهری کوچک و در نزدیکی یک نیروگاه اتمی می‌گذرد. با گم‌شدن یک بچه در شهر و شروع تحقیقات، رازهای تاریک شهر برملا می‌شود. سریال درباره جبر و اختیار، نبرد با سرنوشت و فیزیک غیرممکن‌ها به‌خصوص در زمینه کوانتومی، سفر در زمان، کرم‌چاله‌ها و... است.
>>> لینک تماشای سریال
.
4- اهل جهنم | نتفلیکسی باش تا دیده بشی
تولید شده در کره‌جنوبی

اخبار محرمانه


یک پدیده عجیب نتفلیکسی، هرچند این سریال ایده مرکزی جالبی داشت اما موفقیت زیادی برای آن تصور نمی‌شد، اما سیستم بازاریابی و تبلیغات نتفلیکس می‌تواند باعث دیده شدن بهتر یک اثر شود. سریال داستان موجوداتی است که در شهر ظاهر می‌شوند تا افراد گناهکار را به جهنم ببرند. انصافاً نمی‌شود این ایده را نادیده گرفت. سریال سکانس‌های خشن و ترسناکی دارد و با دوبله اختصاصی در اختیار شماست.
>>> لینک تماشای سریال
.
5- لوپین | دزد با پرنسیب
تولید شده در فرانسه

اخبار محرمانه


سریالی که آن‌طور که حقش بود دیده نشد. فرانسوی‌ها روحیات خاصی دارند، شاید اگر «سرقت پول» به‌جای اسپانیا در فرانسه تولید شده بود موج اولیه را ایجاد نمی‌کرد و به شهرت نمی‌رسید. «لوپن» سریال جذابی است که به‌اندازه کیفیتش به شهرت نرسید. خوش‌ساخت با شخصیت‌اصلی جالب و داستانی گیرا که امتیاز بالای 97 درصد را از منتقدان روتن تومیتوز گرفته و درباره یک سارق باهوش و نجیب‌زاده است که با الهام از آرسن‌لوپن معروف، می‌خواهد دست به سرقت بزند و انتقام پدرش را از یک خانواده پرنفوذ بگیرد.
>>> لینک تماشای سریال
.
6- سقوط روی تو | عشق گروگان سیاست
تولید شده در کره‌جنوبی

اخبار محرمانه


نتفلیکس به‌ بازار آسیا علاقه زیادی دارد و چه‌ جایی بهتر از کره‌جنوبی برای تولید سریال‌های جذابی که مخاطبان جهانی داشته باشند؟ «سقوط روی تو» یک کمدی رمانتیک جذاب است، داستان یک دختر میلیاردر از کره‌جنوبی که هنگام تفریحات هوایی در کره‌شمالی فرود می‌آید. یک افسر کره‌شمالی او را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد از او مراقبت کند. هرچند به قیمت جانش تمام می‌شود. کم‌کم رابطه عاشقانه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و به‌ قول شاعر «ولی افتاد مشکل‌ها» هم سر می‌رسد. به‌هرحال داستان عشقی بین یک تبعه کره‌جنوبی و یک افسر کره‌شمالی بی‌دردسر نیست. سریال با همین ایده درخشان مخاطبان زیادی را جذب و حفظ کرده تا به‌ یکی از جذاب‌ترین آثار غیرانگلیسی نتفلیکس تبدیل شود.
>>> لینک تماشای سریال
.
7- خانه کاغذی | اعتیاد به هیجان
تولید در اسپانیا

اخبار محرمانه


فصل اول این سریال جذاب اسپانیایی که پخش شد چنان موفق بود که نتفلیکس دست به‌کار شد و امتیاز سه فصل بعدی سریال را خرید. سریال درباره یک گروه دزد باهوش به رهبری فردی به نام پروفسور است که می‌خواهند بزرگ‌ترین سرقت‌‌های تاریخ را رقم بزنند. بعید است سریال را ندیده باشید و چیزی درباره‌اش نشنیده باشید. سریالی اعتیادآور و نفس‌گیر که رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد.
>>> لینک تماشای سریال
.
8- در میان شب | خورشید علیه بشریت
تولید شده در بلژیک

اخبار محرمانه


«در میان شب» اولین محصول نتفلکیس در بلژیک است. یک سفر هوایی در دل شب و خورشیدی که ناگهان هر آن‌چه پیش‌ رویش باشد را نیست و نابود می‌کند. حالا هواپیما باید از این فاجعه کیهانی فرار کند. التهاب کامل، فرمول قدیمی برای ساخت یک اثر سرگرم‌کننده با عدم تعادل در شروع داستان. سریالی که از نفس نمی‌افتد، اما مخاطبش را از نفس می‌اندازد.
>>> لینک تماشای سریال
.
9- پادشاهی | ترکیب موفق جومونگ و واکینگ دِد
تولید شده در کره‌جنوبی

اخبار محرمانه


سریال «پادشاهی» درباره روزگاری از سرزمین چوسان است (حدود قرن شانزدهم میلادی) که پادشاه توسط گیاهی مرموز بیمار شده و مغزش کار نمی‌کند. یک روستای دورافتاده منشاء این بیماری مرموز است که غیر از پادشاه، کل قلمروی «پادشاهی» را به‌ خطر انداخته. ولیعهد باید به این روستا برود تا منشاء بیماری را پیدا کند. وقتی سریال را می‌بینید تصور می‌کنید فرمول چند اثر دوست‌داشتنی و نوستالژیک برای ساخت این سریال خیره‌کننده ترکیب شده‌اند تا مخاطب میخکوب شود. سریال چنان دستاوردی برای نتفلیکس داشت که حتی یک فیلم‌ سینمایی هم برای تکمیل آن به عنوان اپیزود تکمیلی و ویژه ساخت. تماشای این سریال را دوبله اختصاصی از لینک زیر توصیه می‌کنیم.
>>> لینک تماشای سریال
.
10- آلیس در سرزمین مرزی | ترکیب اره و بازی مرکب
تولید شده در ژاپن

اخبار محرمانه


آریسو یک جوان معتاد به بازی‌های کامپیوتری است که زندگی بی‌هدفی دارد و یک‌روز خودش را در توکیو پیدا می‌کند، اما توکیویی متفاوت از آن‌چه سراغ داشته. یک توکیوی خالی از سکنه که فقط چند نفر در آن هستند و باید با انجام بازی‌های خطرناک به مرحله بعدی بروند تا جان‌شان را نجات دهند. «آلیس در سرزمین مرزی» خیلی بدشانس بود که کمی بعد از «بازی مرکب» پخش شد و برای همین به‌ خاطر تشابه ایده، نتوانست موفقیتی که درخور کیفیتش بود را تصاحب کند. اما مطمئن باشید با سریالی جذاب طرفید، که دوبله فارسی اختصاصی هم دارد.
>>> لینک تماشای سریال
.
11- مرد بلوطی/ برای طرفداران جنایت‌های سیاه
تولید شده در دانمارک

اخبار محرمانه


اگر طرفدار سریال‌های جنایی تاریک و سرد مثل «کارآگاه حقیقی» هستید، «مرد بلوطی» انتخاب خوبی است. این پروژه نتفلیکس در دانمارک ساخته شده و داستان دو افسر پلیس است که درگیر پرونده قتل فجیع یک زن می‌شوند. زنی که به‌طرز فجیعی در یک زمین بازی تکه‌تکه شده و بالای سرش هم عروسکی ساخته شده از بلوط قرار دارد. قرار است حسابی هیجان‌زده شوید. اما فراموش نکنید با یک اکشن پرالتهاب طرف نیستید، سریال یک درام رازآلود است که عجله‌ای برای جذب مخاطب ندارد تا دنیای سیاه و پر از تباهی داستان را تعریف کند.
>>> لینک تماشای سریال
.
12- بازی مرکب | نیازی به معرفی هست؟
تولید شده در کره‌جنوبی

اخبار محرمانه


حدود یک سال قبل بود که موج تماشای «بازی مرکب» دنیا را فراگرفت. یکی از پدیده‌های عجیب دنیای سریال و سرگرمی. داستان درباره یک مرد بی‌پول کره‌ای است که هرچه دارد دزدیده می‌شود. او که چیزی برای از دست دادن ندارد تصمیم می‌گیرد در یک مسابقه عجیب که جایزه زیادی دارد شرکت کند. اما نمی‌داند حذف از این مسابقه به‌ قیمت زندگی است. سریال درخور شهرت جهانی‌اش جذاب بود و نیازی به معرفی ندارد اما برای این‌ که خردده گرفته نشود که فهرست‌مان ناقص بوده اسمش را آوردیم. اگر هم تا به‌حال تماشایش نکرده‌اید لینک سریال با دوبله اختصاصی تقدیم شما.
>>> لینک تماشای سریال
.
نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
.
.
.
.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/722001/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گرانی در اولین فایل‌های مسکن 1403

هشدار وزیر فرهنگ لبنان نسبت به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورش

کوثری: شلیک به ریزپرنده‌ها بخاطر آماده‌باش پدافند هوایی است

آمریکا به کمک آرژانتین می‌رود

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

امیرعبداللهیان در نیویورک: ریزپرنده‌های ساقط‌ شده، هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته‌اند

روایت رئیسی از دیدار با مادر 3 شهید در دامغان

ترفندهای تمیزکاری خانگی

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان

تصاویری از تجمع و حمایت از عملیات تنبیهی «وعده صادق» در صنعای یمن

مهاجری: گمان کرده‌اید اگر اسم «گشت ارشاد» را به «طرح‌ نور» تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می‌دهد؟

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

دیبی:نفهمیدم تکرار کن! یه مرتیکه رو اسب سفید نشسته؟

غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش

بهرام عظیمی برای ساخت مجموعه سیا ساکتی چقدر دستمزد گرفت؟!/ ویدئو

دلیل ازدواج نکردن امیر آقایی

اسرائیل به دنبال جاسوسی در ایران بود؟

رویترز: تشدید تحریم‌های ایران در بسته کمک‌های خارجی آمریکا گنجانده شده است

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

بایدن در آستانه شکست؟

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

لاوروف: برای مذاکره در مورد اوکراین آماده‌ایم

فرانسه، کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: مصممیم در تحولات غزه، آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد

ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

خاطره تلخ ملیکا شریفی‌نیا از تصادفش

رئیسی شاهرود را به مقصد تهران ترک کرد

تصاویری از محل حادثه نزدیک سفارت ایران در پاریس

سی ان ان: حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر پایان یافته است

واکنش ظریف به «آتش بازی‌های بی‌پروای امروز در اصفهان»

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

لغو پروازهای شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

وقتی مثل عمه جونت به آشپزی علاقه نداری!

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم، نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

محبت کردنشون خیلی جالبه

گفتگوی امیرعبداللهیان و فیدان؛ تاکید ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه

جزئیات حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس

همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است

علت عدم حضور نبویان در پدرخوانده3

کنایه همتی به رئیسی با انتشار این ویدئو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند

گزیده‌های نفتی هفته

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

تصاویری از بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در پاریس

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین از سوی آمریکا

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس؛ عامل حمله دستگیر شد

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی