اخبار محرمانه

آخرين مطالب

دهه‌نودی‌ها سنگ تمام گذاشتند؛ سیلی 100 هزار نفری به آمریکا و پادوهای دشمن تحلیل ویژه

دهه‌نودی‌ها سنگ تمام گذاشتند؛ سیلی 100 هزار نفری به آمریکا و پادوهای دشمن
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - کیهان /متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن در آخرین خبر به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
تجدید عهد با امام عصر(عج) و سیلی صدهزار نفری به آمریکا و پادوهایش در اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی، دوستان انقلاب را لبریز از شادی و افتخار و دشمنان را بار دیگر ناامید و مبهوت کرد.
خبری از پرچم‌های قرمز و آبی نیست. تا چشم کار می‌کند، فقط رقص پرچم سه‌رنگی است که همه رنگ‌ها زیر سایه‌اش رنگ می‌بازد. این‌جا ورزشگاه بزرگ آزادی است اما خبری از رقابت و تنش و التهاب نیست. امروز این‌جا همه‌چیز رنگ همدلی و عشق دارد؛ آن هم عشق به قلب تپنده عالم. این‌طور است که تا به خودت بیایی، کسی از پشت سر، پیشانی‌بندی برایت می‌بندد که ندیده، دلت می‌رود برای نوشته دلربایش؛ «عشق جانم، امام زمانم». و تو انگار برمی‌گردی به روزهای حماسه. به روزهایی که از همین جغرافیایی که در آن ایستاده‌ای، لشکر صاحب زمان(عج) راهی جبهه‌ها شد.
بعد از چند روز دست و پا زدن دشمنان و بدخواهان و سم‌پاشی‌های رسانه‌ای‌شان، ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی بالاخره میزبان مراسم خانوادگی هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» شد، یک روز پیش از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برای ذکر و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تجدید عهد با امام عصر(عج).
فقط با کد رهگیری!
به گزارش فارس، خیلی زود معلوم شد پنجشنبه 5 خرداد باید منتظر یک حماسه بزرگ باشیم؛ درست از روز سوم خرداد که در کمتر از 72 ساعت از شروع ثبت‌نام برای حضور در اجتماع بزرگ خانوادگی سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی، اعلام شد ظرفیت تکمیل و سامانه ثبت‌نام، بسته شده است. خبرها از ثبت‌نام بیش از 240 هزار نفر برای این همایش حکایت داشت و همین آمار باعث شد از روز قبل از اجرای مراسم، دست‌اندرکاران مراسم با صدور اطلاعیه از مردم تهران درخواست کنند فقط افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.
از مراجعه به ورزشگاه خودداری کنید!
این اما پایان غافلگیری‌های همایش سلام فرمانده نیست. عقربه‌های ساعت که به ساعت 17 یعنی زمان مقرر شروع مراسم نزدیک می‌شود، با ورود سیل جمعیت، ظرفیت ورزشگاه عملاً تکمیل می‌شود؛ البته نه ظرفیت رسمی که با نشستن حاضران روی صندلی‌های ورزشگاه شمارش می‌شود. تا جایی که می‌توان سرک کشید، حتی روی پله‌ها جمعیت نشسته و جالب اینکه بسیاری از مادران و پدرها، فرزندان کوچکشان را در آغوش گرفته‌اند تا فضا بازتر شود و عده بیشتری بتوانند در این دورهمی پرشور حضور پیدا کنند. رود خروشان علاقه‌مندان همین‌طور به سمت ورزشگاه در حرکتند که خبر می‌رسد مجریان مراسم دست به دامان برنامه‌های سیما شده‌اند تا از طریق اعلام شفاهی و پخش زیرنویس، از مردم تهران درخواست کنند از مراجعه به ورزشگاه خودداری کنند و از طریق تلویزیون با این مراسم همراه شوند.
خاطره یک روز فراموش‌نشدنی در دوران دفاع مقدس
برای آنها که مویی سپید کرده‌اند و تصویر روشنی از روزهای پرحادثه اما غرورانگیز دهه 60 در ذهن دارند، این اجتماع پرشور غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی، تداعی‌کننده خاطره یک روز فراموش‌نشدنی در دوران دفاع مقدس است؛ اعزام یکصد هزار نفری سپاهیان محمد(ص) به جبهه‌ها در 12 آذر سال 1365. ظرفیت این ورزشگاه بعدها با اجتماع بسیجیان در سال‌های 71 و 97 هم تکمیل شد.
گوش تا گوش ورزشگاه که پر از جمعیت می‌شود، مراسم به طور رسمی کلید می‌خورد. بعد از اجرای دسته‌جمعی و باشکوه سرود ملی، برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در محوطه زمین چمن اجرا می‌شود؛ از اجرای سرود کوچولوهای دوست‌داشتنی گروه «رسا» که هنرنمایی‌شان با موضوع خودباوری و حمایت از تولید ملی در برنامه عصر جدید هنوز از ذهن‌ها پاک نشده، تا اجرای برنامه توسط باستانی‌کاران گروه «پهلوانان ایران زمین» و اجرای فنون رزمی توسط گروه «رزم انتظاران». حاضران که به وجد می‌آیند و جو ورزشگاه گرم می‌شود، نوبت به اجرای تمرینی سرود محبوب این روزها می‌رسد.
شبیه حاج قاسم
حالا هر روز و هر ساعت، دهه نودی‌ها با عشق جانشان، با امام زمانشان عهد می‌بندند برای او شبیه حاج قاسم شوند؛ شبیه سردار مخلصی که تمام عمرش لباس جهاد را از تن درنیاورد. عهد می‌بندند طوری پای کار این نظام بمانند که مثل حاج قاسم به چشم فرمانده بیایند و او برای سپاه جهانی‌اش آنها را هم گلچین کند.
در این میان، تنها چیزی که سرد و تکراری نمی‌شود، حس و حال حاضران و باران اشک‌شان موقع سلام به فرمانده است.
همدردی با آبادان
تا فضا برای اجرای دوباره سرود سلام فرمانده فراهم شود، مجری مراسم یادی می‌کند از قربانیان حادثه تلخ ریزش ساختمان در آبادان و ضمن تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده، همه حاضران در این مراسم را شریک غم آنها می‌داند. حاضران هم با قرائت صلوات، برای شادی روح درگذشتگان و شفای مجروحان این حادثه دعا می‌کنند.
فریادهای «مرگ بر آمریکا»
در ادامه، مجری برنامه از طرف دهه نودی‌های حاضر در مراسم و خانواده‌هایشان با فرزندان عزیز یمن، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و حتی کودکانی که چند روز قبل در مدرسه‌ای در آمریکا با رگبار گلوله یک فرد مهاجم جان خود را از دست دادند، اعلام همبستگی و همدردی می‌کند و حاضران هم با فریادهای «مرگ بر آمریکا» او را همراهی می‌کنند.
مداحانی که وعده حضورشان در این مراسم رسانه‌ای شده، حسابی خوش‌قولند و همگی در ورزشگاه حاضر شده‌اند. از این میان، حاج عبدالرضا هلالی با اجرای سرود «عزیزم حسین» و حاج حسین طاهری با اجرای سرود حماسی «ای لشکر صاحب زمان (عج) آماده‌باش» که هر دو با همراهی زیبای بچه‌ها و بزرگ‌ترها همراه می‌شود، نقش پررنگی در پرشورتر شدن مراسم دارند. جلوه دیگری از همراهی زیبای مداحان برجسته در این مراسم، وقتی رقم می‌خورد که خبر می‌رسد ازدحام مردم در خارج از ورزشگاه، نگران‌کننده شده. این‌جاست که حاج ابوذر روحی و حاج عبدالرضا هلالی با حضور در محل ورودی‌های ورزشگاه، سرود سلام فرمانده را همان‌جا برای حاضران اجرا می‌کنند. بعد هم از آنها درخواست می‌کنند با آرامش محل را ترک کنند تا خدای نکرده در این ازدحام، شاهد اتفاق ناخوشایندی نباشیم.
اما یکی از زیباترین قاب‌هایی که در این مراسم ثبت و ماندگار شد، حلقه اتحاد مداحان روی سن و نگاه رو به آسمان و چشم‌های اشکبار آنها در زمان هم‌خوانی سرود سلام فرمانده بود که حسابی همه را تحت‌تاثیر قرار داد.
نظافت سکوها؛ مراسم به پایان می‌رسد اما زیبایی‌هایش نه
مراسم با اجرای چندباره سرود سلام فرمانده به پایان می‌رسد اما زیبایی‌هایش، نه. حاضران در ورزشگاه آزادی بعد از چند ساعت انتظار زیر آفتاب داغ خرداد ماه، قبل از اینکه ورزشگاه را ترک کنند، به صورت خودجوش شروع به نظافت سکوها می‌کنند.
مسیرتان کجاست؟
حال خوب مراسم سلام فرمانده اما این‌جا تمام نمی‌شود. همان‌طور که گروهی از حاضران پای پیاده و بچه به بغل در حال حرکت به سمت خروجی‌های ورزشگاه هستند تا خود را به ایستگاه مترو برسانند، تعداد زیادی از آنهایی که با خودروی شخصی به ورزشگاه آمده‌اند، به آنها نزدیک می‌شوند و با اینکه خانواده خودشان در خودرو هستند، می‌پرسند: «مسیرتون کجاست؟ بفرمایید بالا، تا یک جایی با هم بریم.» بعضی‌ها هم که هم‌مسیر نیستند، حاضر می‌شوند مسیرشان را دورتر کنند و پیاده‌ها را تا ایستگاه مترو برسانند. با همین مهربانی‌های ساده، خاطره همایش سلام فرمانده برای همیشه در قلب و ذهن دهه نودی‌ها و خانواده‌هایشان می‌ماند.
ولی‌الله کلامی زنجانی، مرتضی طاهری، محمود کریمی، مهدی سلحشور، سید رضا نریمانی، مهدی رسولی، حسین طاهری، مهدی مختاری، نریمان پناهی، ابوذر بیوکافی و مجتبی رمضانی از مداحان اهل بیت(ع) از مردم برای شرکت در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی دعوت کرده بودند و مهدی سلحشور، عبدالرضا هلالی، سید رضا نریمانی و حسین طاهری در این اجتماع حاضر شدند.
چرا از «سلام فرمانده» ترسیده‌اند؟!
اما چرا دشمن و پادوهای آن از این سرود ترسیده‌اند؟ مافیای «صهیونیسم مسیحی» (آمریکا و انگلیس و اسرائیل)، در طول سال‌ها مرتکب «تحریم» و «ترور» شدند و با رسانه به آن «پژواک» دادند، تا در دل ملت ایران «ترس» بیاندازند. «خط تحریف» هم به کمک «تروریسم ترکیبی» رفت تا دشمن را قوی، و ملت ایران را ناتوان وانمود کند. مافیای»صهیونیسم مسیحی»، قریب دویست سال بر دنیا حکومت کرده و از جنایت و غارت افسار گسیخته ملت‌ها، هیچ دریغ نداشته است. صهیونیسم مسیحی، با توسل به جنگ و تحریم و ترور و عملیات رسانه‌ای، کوشیده تا «وضع ظالمانه موجود» را حفظ کند و خود را در موضع قدرت و اطمینان نشان دهد. اما هراس از واقعیت تغییر، بزرگ‌تر از آن است که بتوان پنهان کرد:
- جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: «تحلیلگران از مدت‌‌ها پیش درباره پایان نظم تحت رهبری آمریکا و ظهور قرن آسیایی سخن گفته‌‌اند. این اتفاق، پیش چشم ما در حال وقوع است. اکنون شاهد تغییر توازن قدرت از غرب به شرق هستیم».
- ولفگانگ ایشینگر رئیس‌ کنفرانس امنیتی مونیخ: «جهان در حال عبور از غرب به عصر پساغرب است. کاهش نفوذ اروپا و آمریکا زمینه را برای کشورهای دیگر فراهم کرده تا نظم جهانی جدیدی را شکل دهند. برخی از اساسی‌‌‌ترین ارکان غرب و نظم جهانی تضعیف شده است».
-فدریکا موگرینی مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا: «قدرت رهبری آمریکا در حال زوال، و قدرت او در حال کاهش است. من هرگز آمریکا را تا این حد قطبی شده ندیده بودم. آمریکا در درون منسجم نیست و بی‌ ثبات ‌شده است.»
- نیکولا سارکوزی رئیس‌جمهور اسبق فرانسه: «محور جهان در حال عبور از غرب، به شرق است. ما در گذشته بر جهان تسلط داشتیم، اما حالا به هیچ وجه مسلط نیستیم. روی کارآمدن فردی مانند ترامپ، نشانه وخامت شرایط غرب بود، نه علت آن».
تمام تقلای «جبهه ترور و تحریم و تحریف»، برای ترساندن ملتی است که پرچم آزادگی را برافراشته، و یاد و نام موعود یقینی همه ادیان الهی را زنده نگاه داشته است. «تروریسم ترکیبی»، همه قدرت مستکبران است؛ و وقتی ترس ملت‌ها بریزد، زورگویان عالم را خلع سلاح و خلع قدرت خواهد کرد.
همخوانی «سلام فرمانده»، قدرت‌نمایی ملت ایران، در برابر «تروریسم رسانه‌ای» است. هر طنین «سلام فرمانده»، پشت قدرت‌های زورگو را می‌لرزاند و لا‌جرم، شبکه رسانه‌ای آنها را با همه عرض و طول شان، برای پرخاش و فحاشی و توهین، به صف می‌کند. آنها می‌ترسند، چون «فرهنگ مهدویت»، پادزهر ترس است و در مقابل ویروس‌های تحریم و تحریف و ترور، واکسینه می‌کند. این هراس، هنگامی بیشتر می‌شود که می‌بینند «سلام فرمانده»، منحصر به ایران نمانده و در میان ملت‌های دیگر (از کشمیر تا نیجریه) بازخوانی می‌شود؛ «عشق جانم... سلام امام زمانم».

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/703894/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صادق قطب زاده، یک انقلابی که قصد کودتای نظامی داشت

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

تولید در پتروشیمی غدیر به 120 درصد ظرفیت اسمی رسید

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

صدا و سیمای 24 هزار میلیاردی چقدر بیننده دارد؟

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

3 سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی

راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره

تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی

از اصلاح دستمزد سلبریتی‌ها در تلویزیون تا اخبار تولید «پایتخت7» و وضعیت سریال «سلمان فارسی»

توزیع 40 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار

انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون/ ویدئو

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

خاتمی: در دانشگاه افراطیون چپ را کوبیدم و ناراحتشان کردم، به رهبرى گفتم، ایشان هم افراطیون راست را محکوم کنند؛ نپذیرفتند

برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال 1403

گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

اجرای 80 پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

توزیع 1.5 میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه 1403 بامداد شنبه شارژ می‌شود

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه 1403 امشب شارژ می‌شود

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از 28 میلیارد دلار در سال 1402

سفر به تهران قدیم؛ کشتی با خرس در خیابان‌های تهران/ تصاویر

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

حرفهای جنجالی مجری سابق صداوسیما: تک تک مسئولان استعفا دهند/ ویدئو

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

افشاگری تلخ مجری تلویزیون از تصمیم به خودکشی/ ویدئو

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد

مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد

بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم

تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد

تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی