اخبار محرمانه

آخرين مطالب

امروز در پاستور چه خبر بود؟ سیاسی

امروز در پاستور چه خبر بود؟
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - ایرنا / «آمار متقاضیان جدید یارانه‌، برخورد با ابربدهکاران بانکی، تهاتر نفتی با آمریکای لاتین، واردات خودرو، تمهیدات دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تمدید نمایشگاه کتاب» از مهم‌ترین مسائلی که اعضای کابینه آیت‌الله رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کردند.
اعضای دولت سیزدهم روز چهارشنبه و پس از پایان نشست هیأت وزیران برای پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در حیاط پاستور حضور یافتند تا به سؤالات خبرنگاران که بخش عمده آنها درباره آخرین اقدامات دولت در نظام توزیع یارانه‌ها بود، پاسخ داده و شفاف‌سازی کنند. البته آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در نشست امروز هیات دولت تاکید کرد که اعضای کابینه با تبیین موضوع گره‌های ذهنی مردم را در نظام توزیع عادلانه یارانه باز کرده و به افکارعمومی و بازار آرامش ببخشند. در عین حال علاوه بر لزوم تأمین امنیت غذایی کشور، در کنار کارهای روزمره نباید از اقدامات اساسی و زیربنایی غفلت شود.
آنچه در پی می‌ آید، مشروح گفت‌وگوی خبرنگاران با برخی وزرا در دومین حضورشان در حیاط دولت است:
وزیر اقتصاد: 500 هزار نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کردند/یک ماهه خطاها اصلاح می‌شود
«سیداحسان خاندوزی»به عنوان یکی از اعضای تیم اقتصادی دولت به جمع خبرنگاران آمد و در پاسخ به نخستین سوال یارانه ایی گفت: ثبت نام از متقاضیان جدید و جامانده یارانه از روز گذشته در سامانه مربوط به سازمان هدفمندی یارانه‌ها آغاز شد که تاکنون 500 هزار نفر به این سامانه مراجعه کردند. 
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: وزارت تعاون هم در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام داده است البته این بدان معنا نیست که ایرادی وجود نداشته باشد اما با فرصت یک ماهه برای بررسی دهک‌ها این خطا برطرف می‌شود و در صورتی که خانوارهایی که جزو دهک هستند، در سامانه ثبت نشده باشند،در سامانه اصلاح خواهد شد.
خاندوزی تصریح کرد: افراد می توانند در این سامانه، اطلاعات خود را که ثبت نشده باشد یا مراوداتی بین مردم وجود دارد به عنوان نمونه حساب من به عنوان کارپرداز یک شرکت، سازمان یا وزارت‌خانه خرید و فروشی انجام شده و به حساب من پولی واریزی و برداشت می شده است که هیچ منفعتی از آن نمی‌برد اما این‌ها به عنوان گردش مالی بالای آن حساب لحاظ شده پس این افراد در این سامانه می‌آیند و توضیح می‌دهند که این مبلغ به کارپردازی شرکت و مواردی از این دست برمی‌گردد بر این اساس وزارت رفاه تا یک ماه آینده به آن رسیدگی می‌کند.
وی ادامه داد: فرزندانی که درآمد دارند و این موضوع باعث شده تا به خانواده یارانه‌ای تعلق نگیرد جزو اعتراض های چند روز اخیر بوده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اطلاعات اقتصادی خانوارها در سامانه رفاه ایرانیان در سال‌های اخیر حتی تا سال گذشته نیز ثبت می‌شد اما به جهت تفکیک خانوارها و اضافه شدن خانواده‌های جدیدی در هشت سال گذشته و در دولت قبل این سامانه اجازه نمی داد که خانواده‌های جدید به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ورود کنند.
خاندوزی افزود: برای رفع این مساله از روز گذشته این سایت گشایش یافت و برای نخستین بار پس از چند سال خانواده‌هایی که مشمول نبودند یا بودند اما در دولت قبل انصراف دادند و خود را اکنون مستحق دریافت یارانه می‌بینند مراجعه کنند.
مقدمات کالابرگ الکترونیکی در قانون بودجه امسال فراهم شده است
وی با بیان این که مقدمات کالابرگ الکترونیکی در قانون بودجه امسال فراهم شده است، اظهار داشت: برای این که این‌طرح به شکل ملی اجرا شود یکی از شیوه‌های سیاست‌گذاری ما در دولت اجرای آزمایشی است تا پس از رفع مشکلات آن به لحاظ فنی، نسخه آزمایشی آن به کل کشور تعمیم داده ‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان هنوز در جلسه هیات دولت مطرح نشده است بلکه در کمیسیون اجتماعی دولت که رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مسوولیت آن را دارد، مطرح شده و اختلاف نظری روی آن وجود دارد که پس از نهایی شدن در کمیسیون اجتماعی به هیات دولت ارسال می شود.
خاندوزی تاکید کرد: موافقت من با افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان کذب محض است و حتی یک بار هم افزایش حقوق بازنشستگان در دولت مطرح نشده است و اصل بر این است که تمام اختلافات در کمیسیون اجتماعی حل و فصل شود و سپس برای تصویب به هیات دولت ارسال شود.
وی تصریح کرد: توقع بازنشستگان صددرصد درست است و همه ما با اقشاری از بازنشستگان در ارتباط هستیم که پیش از این منتظر نتیجه بودند، اما به جهت دیر ابلاغ شدن قانون بودجه و اختلاف نظری که وجود داشت اول باید در کمسیسیون تخصصی مطرح می‌شد.
وزیر امور اقتصادی و داریی ادامه داد: شفافیت حقوق کارگزاران یکی از اتفاقات خوبی است که در دو هفته آینده رخ خواهد داد البته سازمان اداری و استخدامی کشور در همکاری با سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌ داری در وزارت امور اقتصادی و دارایی با سامانه پاکنا کمک کردند تا برای نخستین بار حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش عمومی غیردولتی احصا شود.
خاندوزی گفت: شفافیت در برنامه ششم با اهمیت تلقی می شود اما متاسفانه در دوره گذشته به آن بی توجهی شد و امیدواریم در سال آخر برنامه ششم بتوانیم حکم مربوط به شفافیت حقوق و دستمزدها را اجرا کنیم.
وی درباره شفاف نشدن تعدادی از مجوزهای وزارت امور اقتصادی و دارایی و متصل نشدن آن‌ها به سامانه افزود: هر کدام از مجوزهای وزارت امور اقتصادی و دارایی که به سامانه متصل نشده باشند به محض این‌که من گزارش تخلفی از هرکدام از دستگاه‌های زیرمجموعه دریافت کنم توبیخ بالاترین مقام دستگاه را شفاف اعلام خواهیم کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: شفافیت جزو اصول و خط قرمزها و اهداف کلیدی ما است و بدون تعارف از زیرمجموعه خودمان شروع می‌کنیم.
خاندوزی خاطر نشان کرد: برای پرونده تمام بدهکاران بانکی برنامه‌ریزی کردیم چون مردم در این مورد توقع بیشتری دارند. شفافیت ابربدهکاران بانکی موقتی، سیاسی و جناحی نیست و مستمر ادامه می یابد.
وی تاکید کرد: در مورد شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی هم این اقدام را پس از اینکه تیر ماه سال مالی شرکت‌ها به پایان برسد، ادامه می‌دهیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: یک خبر جدید درباره شرکت‌های زیر مجموعه نهادهای عمومی غیردولتی اینکه طی یکی دو هفته آینده شفافیت بسیار بزرگی برای نخستین بار خواهیم داشت همه این‌ها کمک می‌کند تا موضوع شفافیت ابزاری برای کارآمدتر کردن مدیریت‌ها باشد.

اخبار محرمانه

وزیر صمت
وزیر صمت: تماس‌های مردم با سامانه 124 را شخصا بررسی می‌کنم/ انحصاری در واردات خودرو نداریم
«سید رضا فاطمی امین» درباره آخرین وضعیت بازار پس از اصلاح قیمت‌ها گفت: هفته گذشته اصلاح قیمت در چند قلم داشتیم و این نگرانی وجود داشت که مردم با کمبود کالا روبرو باشند که خوشبختانه اکنون جای نگرانی نیست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه متاسفانه 30 درصد اصناف پروانه نظارت ندارند، ادامه داد: تماس‌ها با سامانه تلفن 124 که مردم اعتراض‌ها را بیان می‌کنند شخصا بررسی می‌کنم و تماس‌هایی که گرفته می‌شود همانجا ثبت می‌شود.
وی گفت: از هفته آینده قرار است برگه‌های نظارت مردمی در مفازه‌ها ثبت شود تا شهروندان اگر تشکر یا اعتراضی از آن صنف داشته باشند به شیوه الکترونیکی گزارش دهند.
وزیر صمت درباره واردات خودرو با تاکید بر اینکه ما هیچ انحصاری در واردات خودرو نداریم، خاطرنشان کرد: کلیات آیین‌نامه واردات خودرو در دولت مطرح شد و پیرامون یکی از بندهای آن نظراتی وجود داشت که به کمیسیون اقتصادی دولت رفت. تا آیین‌نامه مصوب نشود نمی‌توان درباره جزئیات آن صحبت کرد.
وزیر صمت با بیان اینکه چند دغدغه مطرح بود که یکی از آن‌ها انحصارگرایی در واردات خودرو بود که این موضوع صحت ندارد، گفت: اولویت ما واردات خودروهای اقتصادی است که عموم مردم از آن بهره‌مند شوند.
فاطمی امین گفت: افزایش قیمت یک سری از کالاها پذیرفتنی است چون مواد اولیه آنها مانند تخم مرغ یا روغن گران شده است، اما درباره سایر کالاها تاکید کردیم اگر واحد تولیدی قصد افزایش قیمت دارد قبل آن باید با سازمان حمایت از مصرف کننده تبادل اطلاعات شود و اگر تایید شد افزایش قیمت اتفاق بیفتد که البته تمرکز ما روی کالاهایی است که در سبد خانوار تاثیر بالایی دارد.

اخبار محرمانه

وزیر نفت
وزیر نفت: ایران نفت خود را به قیمت خوب می‌فروشد
«جواد اوجی» با تأکید بر اینکه روند فروش نفت به قیمت خوب با قوت ادامه می‌یابد و بازارهای جدیدی هم برای نفت ایران شناسایی شده است، از توافق با کشورهای آمریکای لاتین در زمینه تهاتر نفت با کالاهای اساسی و کشاورزی خبر داد.
وزیر نفت: درباره روند فروش نفت ایران در بازارهای جهانی گفت: همه دنبال مشتری برای نفت هستند؛ به ویژه پس از تحریم‌هایی که روسیه در زمینه انرژی شده است.
وی افزود: خوشبختانه ما مشتری‌های خود را در بازار داریم و بازارهای جدیدی را هم شناسایی‌ کرده‌ایم‌ که به صادرات نفت کمک می‌کند و این روند با قوت ادامه می یابد.
وزیر نفت در واکنش به شایعه تلاش روسیه برای افزایش فروش نفت به‌منظور اثرگذاری بر بازار ایران توضیح داد: روسیه تخفیف‌هایی برای خریداران‌ نفت در نظر گرفته اما با توجه به تحریم‌هایی که از طرف غربی‌ها علیه این کشور اعمال شده، پیدا کردن مشتری برای روس‌ها زمان می‌برد. 
اوجی همچنین با اشاره به کامل شدن اقدامات مطالعاتی میدان گازی آرش، گفت: میدان آرش بین کویت، عربستان و ایران مشترک است و وزارت امور خارجه در حال رایزنی برای حل اختلاف مربوط به بهره‌برداری از این میدان است و به زودی نصب سکو هم انجام خواهد شد.
وزیر نفت در ادامه به سفر 10 روزه خود به برخی کشورهای آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: وزارت نفت ظرفیت‌های خوبی در بخش بالادستی در زمینه تولید نفت و گاز و در حوزه صنایع پایین دستی مانند احداث پالایشگاه‌ها و پتروشیمی دارد و در این سفر توافقاتی خوبی در زمینه فروش نفت، صدور خدمات فنی و مهندسی، توسعه میادین نفتی و گازی آنها صورت گرفت و در زمینه افزایش ظرفیت پالایشگاه نفت هم تفاهم خوبی داشتیم.
وی تصریح کرد: میانگین بارش سالانه این کشورها بیش از دو هزار میلی‌لیتر است و ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی دارند و می‌توانند خیلی از محصولات کشاورزی ما به‌خصوص غلات را تأمین کنند که برای تهاتر نفت با کالاهای اساسی و کشاورزی هم توافقاتی با این کشورها داشتیم و اسنادی در این خصوص امضاء شده است.
وزیر نفت درباره دستاوردهای نمایشگاه نفت و گاز و تفاهم نامه‌های امضاء شده در این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های نفت در جهان است و بیش از 1200 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد حضور داشتند.
اوجی اضافه کرد: ان‌شاءالله امسال 44 پروژه نیمه‌تمام به ارزش 13 میلیارد دلار افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از 22 پروژه بالغ بر 30 میلیارد دلار را نیز شروع به کار خواهیم کرد.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره روند و برنامه‌های حمایت دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان هم گفت: بیش از 150 شرکت دانش بنیان و صاحب دانش و فناورانه در حوزه نفت در نمایشگاه حضور داشتند و تفاهم نامه‌ها و قراردادهای خوبی امضاء شد و آیین نامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌ نفت و گاز نیز تهیه شده که به زودی در هیأت دولت مطرح می‌شود.

اخبار محرمانه

وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات: پهنای باند مورد نیاز کشور تامین شده است/ یک پله در افزایش سرعت اینترنت ارتقاء یافتیم
عیسی زارع‌پور گفت: به اندازه نیاز کشور پهنای باند تامین شده است و مشکلی در زمینه اینترنت وجود ندارد.
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در پاسخ به سوالی پیرامون کندی سرعت اینترنت، گفت: به اندازه نیاز کشور پهنای باند تامین شده است و مشکلی در زمینه اینترنت وجود ندارد. کندی و تندی سرعت اینترنت باید ملاک داشته باشد؛ الان مراجعی هستند که سرعت را می‌سنجند، روز گذشته در نتایج تست جهانی که ماهانه انجام می‌شود ما با رتبه 73 یک پله ارتقا داشتیم.
وی افزود: ما در حوزه ارتباطات ثابت به شدت مشکل داریم که برای امروز و دیروز نیست؛ الان سرعت میانگین ثابت برای ما 10 است در حالی که متوسط سرعت در دنیا 60 است و به مدت ده سال است که در رتبه 144 هستیم.
زارع‌پور ادامه داد: در حوزه ارتباطات تلفن همراه ما الان فرکانس‌های جدیدی را به اپراتورها واگذار کردیم و امسال هم واگذار خواهیم کرد، اما ارتباطات سیار منتهی به واگذاری فرکانس محدودیت‌هایی دارد.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه راهکار اساسی برای حل مشکل سرعت اینترنت، ارتباطات ثابت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری است، گفت: روز گذشته در روز جهانی ارتباطات و در راستای وعده‌ایی که به مردم دادیم برای ایجاد پوشش 20 میلیونی پورت فیبر نوری ما با 9 اپراتور تفاهمنامه امضا کردیم.
وی خاطرنشان کرد: بسته حمایتی خوبی دولت برای کسانی که در راه اندازی پورت فیبر نوری فعالیت کنند در نظر گرفته است و تقریبا یک سوم درآمد اپراتوری را دولت برای این کار گذاشته است؛ یعنی از یک سوم درآمد صرف‌نظر کرد تا این کار شتاب بگیرد که طی سه سال بتوانیم به ارتباطات پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری دست یابیم.

اخبار محرمانه

وزیر ارشاد
وزیر ارشاد: تلاش می‌کنیم کتاب با ارزان‌ترین قیمت به دست مردم برسد
«محمدمهدی اسماعیلی» با تبیین اقدامات دولت برای عرضه کتاب به مردم با قیمت ارزان‌تر، از احتمال تمدید نمایشگاه کتاب به دلیل یک روز تعطیلی به‌خاطر آلودگی هوا خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به برخی ادعاها مبنی بر از رونق افتادن نمایشگاه کتاب و یک‌دستی نمایشگاه با ناشران قرآنی،‌ مذهبی و دفاع مقدسی و نبود برخی از ناشران عمومی گفت: این فرض نادرست است و در بازدیدی که از نمایشگاه کتاب و بخش‌های مختلف آن داشتم همه گرایش‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.
وی افزود: در هر دوره‌ای،‌ عده‌ای ناشر به هر دلیلی ممکن است حضور پیدا نکنند اما در این دوره با تأسیس یک سامانه‌ مجازی دنبال عدالت فرهنگی بودیم و بخش عمده‌ای از مردم که در سال‌های گذشته مجبور بودند این مسافت طولانی را تا تهران برای بازدید از نمایشگاه بپیمایند، امروز در خانه خود خرید می‌کنند. علاوه بر این تخفیفی برای خرید مجازی در نظر گرفته شده و معلوم است که دنبال این بودیم بار صحن نمایشگاه هم به لحاظ بهداشتی و هم به لحاظ ترافیکی کمتر باشد و این قول را نیز به دوستانمان داده بودیم اما با این حال میزان استقبال برخلاف انتظارمان بسیار بالا بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: دیروز که مجبور بودیم به خاطر آلودگی هوا نمایشگاه را تعطیل کنیم، وزارت ارشاد با اعتراض‌هایی مواجه شد مبنی بر اینکه چرا نمایشگاه را تعطیل کردید و خیلی‌ها هم قانع نمی‌شدند و احتمالاً مجبور شویم به دلیل یک روز تعطیلی که صورت گرفت، زمان برگزاری نمایشگاه را تمدید کنیم.
اسماعیلی افزود: میزان فروش کتاب در همین روزهای اول بالای 50 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال‌های قبل از کل دوره بیشتر بوده و میزان حضور افراد نیز بسیار خوب بوده است. امسال یک کار موازی و مجازی انجام شد و تخفیفی هم در حوزه مجازی به خوانندگان کتاب اعطا می‌شود که به همین دلیل وضعیت‌مان بسیار خوب است و حتی یک متر از مصلا را هم خالی نگذاشتیم و فاصله غرفه‌ها نیز به دلیل ملاحظات بهداشتی رعایت شده است.
او در پاسخ به سؤالی درباره آمار فروش جلدهای کتاب و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، گفت: تعداد بازدیدکنندگان را با یک فاصله‌ای جمع‌بندی می‌کنیم اما در بهمن ماه فقط در حوزه مجازی یک میلیون و 350 هزار کتاب فروختیم و آن هم به این شکل بوده که مثلاً شخصی در یک روستایی در لب مرز کتاب می‌خرد و ما با پست رایگان تحویل می‌دهیم که این امکان فوق‌العاده‌ای است و ان‌شاءالله ظرف یکی دو روز آینده جمع‌بندی در مورد آمار ارائه می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص گرانی کاغذ و تأثیر آن بر بازار نشر و قیمت کتاب، گفت: برای حمایت از بازار نشر، به دستور رئیس جمهور واردات کاغذ با ارز ترجیحی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه حمایت از کارخانجات داخلی هم با قوت ادامه می‌یابد، ادامه داد: تلاش می‌کنیم کتاب با ارزان‌ترین قیمت به دست مردم برسد.

اخبار محرمانه

شهردار تهران
شهردار تهران: حقوق راننده‌های اتوبوس علی‌الحساب پرداخت شد
«علیرضا زاکانی» گفت: این شائبه ایجاد شده بود که حق قانونی آنها در حال تضییع شدن است که توضیح دادیم این‌طور نیست و علی‌الحساب حقوق آن‌ها پرداخت شد.
شهردار تهران افزود: مشکل راننده‌های اتوبوس به مصوبه‌ای از شورای عالی کار برمی‌گشت که قانون، نقض ضمنی شده بود.
وی افزود: این شائبه ایجاد شده بود که حق قانونی آنها در حال تضییع شدن است که توضیح دادیم این‌طور نیست و برای اینکه وظیفه خود را انجام داده باشیم حقوقشان را به صورت علی‌الحساب پرداخت کردیم‌.
زاکانی خاطرنشان کرد: نزدیک به 300 نفر به این موضوع اعتراض داشتند و بقیه رانندگان ارائه خدمت می‌کردند و از روز گذشته هم روند خدمت‌رسانی‌ عادی شده است.
شهردار تهران در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت برخی افراد در این زمینه یادآور شد: برخی افراد اعتراضات را ساماندهی می‌کردند که پس از برخورد با آنها موضوع خاتمه یافت.
زاکانیدر بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در خصوص مشکلات مربوط به پله‌های برقی مترو و بی آر تی گفت: پله‌های برقی 500 تا بود که فرسودگی داشت و آن را تعطیل کردیم تا بتوانیم ایمنی را به وجود آوریم که بخش عمده آنها تعمیر شده‌اند و تعداد دیگری نیز در روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
او در خصوص توسعه ناوگان اتوبوسرانی نیز توضیح داد: دو هزار و 250 دستگاه اتوبوس تحویل گرفته‌ایم که بخشی فرسوده بود و امسال در برنامه خود 3 هزار و 250 دستگاه در حال آماده‌سازی و خرید داریم.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/701953/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

خاطره تلخ ملیکا شریفی‌نیا از تصادفش

رئیسی شاهرود را به مقصد تهران ترک کرد

تصاویری از محل حادثه نزدیک سفارت ایران در پاریس

سی ان ان: حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر پایان یافته است

واکنش ظریف به «آتش بازی‌های بی‌پروای امروز در اصفهان»

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

لغو پروازهای شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

وقتی مثل عمه جونت به آشپزی علاقه نداری!

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم، نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

محبت کردنشون خیلی جالبه

گفتگوی امیرعبداللهیان و فیدان؛ تاکید ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه

جزئیات حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس

همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است

علت عدم حضور نبویان در پدرخوانده3

کنایه همتی به رئیسی با انتشار این ویدئو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند

گزیده‌های نفتی هفته

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

تصاویری از بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در پاریس

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین از سوی آمریکا

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس؛ عامل حمله دستگیر شد

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

کاهش مجدد رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

سقوط سهام آسیا

چین: در کنار مردم فلسطین هستیم

ادعای رویترز درباره حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

مرغ کیلویی چند؟

هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی؛ 2 نفر فوت شدند

10 هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

دستور فرمانده به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

فنلاند قواعد پناهندگی را تشدید می‌کند

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

سفر مقام‌های ارشد بلاروس به کره شمالی

گروه 7: با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح مخالف هستیم

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی