اخبار محرمانه

آخرين مطالب

سرمقاله وطن امروز/ روحانیت در تیررس همیشگی اهریمنان مقاله

سرمقاله وطن امروز/ روحانیت در تیررس همیشگی اهریمنان
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - وطن امروز / « روحانیت در تیررس همیشگی اهریمنان » عنوان یادداشت روزنامه وطن امروز به قلم سیدجلال رضوی‌همدانی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
یکی از راهکارهای جدید دشمن اختلاف‌افکنی مذهبی و قومی است. امروز شاهدیم دشمنان از ترفندهایی که تاکنون به کار برده‌اند، ناکام مانده و چه در 8 سال دفاع‌مقدس و چه در تهاجم به بقعه‌های شریف حرم امامان معصوم و خصوصاً زینبیه و حرم حضرت رقیه(س) و قبل از آن، انفجار حرم امامین عسکریین، دشمن نتوانست به اهداف مسیر شوم خود واصل شود. تخریب قبور با کمک مومنانه مردم احیا شد، مسیر عتبات بسته نشد و اختلاف بین عرب و عجم برای دشمنان سود و حاصلی به بار نیاورد. 
در منطقه آتش خشم، غضب و کینه روشن شد و ماشین جنگی صهیونیسم با استمداد از استکبار در این منطقه قرار گرفت اما خم به ابروی احدی نیامد. شهید دادیم اما وادادگی نداشتیم. امروز از ترفند جدید یعنی اختلاف مذهبی ـ بویژه با سوءاستفاده از افراد بی‌سواد و خالی از اعتقادات دینی ـ استفاده می‌شود. یک روز دشمن شخصیتی مثل ریگی را مسلح کرده و انواع و اقسام عملیات‌های تروریستی را به او و همپیمانانش تعلیم می‌دهد و روز دیگر از نفوذ افرادی از قبیله آدمکش وهابی، داعش و گروه‌های تکفیری بهره می‌برد و در این بین از افراد بی‌مایه از لحاظ سرمایه علمی، دینی و اصالت خانوادگی استفاده می‌کند. 
اتفاقی که در صحن و سرای حرم امام رضا(ع) افتاد، یک عمل مذبوحانه، خبیث و دور از منطق و عقل است و همه پاکان جامعه این عمل را محکوم می‌کنند.
در این بین زایدالوصف، بغض شیطانی و تبلیغات دشمنان و تلاش‌های آنان است، از این رو باید صفوف امت واحده قرآنی، وحدت و انسجام خود را حفظ کنند. دشمن از یکپارچگی، وحدت و انسجام می‌ترسد، لذا امت واحده قرآن باید در مقابل این پولیتیک‌های دشمن، انسجام خود را حفظ کنند. شیعه‌هراسی یکی از عمل‌های مذبوحانه استکبار و تبلیغات شبیخون آنها بود. شیعه‌ای که حامی آن انگلیس و سنی‌ای که حامی آن آمریکاست، دل‌شان برای امت واحده قرآن نمی‌سوزد. امروز که در اوج حرکت به سمت تمدن اسلامی هستیم، وابستگان به صهیونیسم و استکبار و دولت‌های مرتجع به دنبال این هستند که هر از گاهی چون دیوانگان، سنگی به داخل جمعیت و تشکل امت اسلام پرتاب کنند که البته راه به جایی نخواهند برد. چنین حرکت‌های خشن و ترور افرادی که مردم جامعه به آنان اعتماد دارند و ناشر علوم قرآن هستند، از قبل واقع می‌شد و امروز هم رخ می‌دهد و در واقع اقدام جدید دشمنان نیست. 
اگر شهید محمد اصلانی اینگونه به شهادت نمی‌رسید، باید تردید و شک می‌کردیم؛ روحانی خستگی‌ناپذیری که شب و روز خود را وقف سرکشی به محرومان حاشیه‌نشین مشهد مقدس کرد و با قرآن انس داشت. کسی که چهره معصومانه، خطابه‌ها، منبر و تدبیر او گواه خدمت‌رسانی مومنانه و مخلصانه او است، باید در کنار امام رئوف خود جان بدهد تا تصدیق و اثبات این خدمات شایسته خود و تومار بندگی خود را با خونش امضا کند. 
جای تأسف است که بخواهیم این اعمال را به یکی از مذاهب اسلام دلالت دهیم و مذاهب اسلامی را متهم کنیم. این عمل کاملا دور از منطق اسلام اصیل است. پیامبر اسلام(ص) و ائمه(ع) چنین رفتاری را که قتل و غارت و خون‌آشامی از آن سراریز است هرگز تأیید نکرده‌اند. قاتل شهید اصلانی پرورش‌یافته ماشین جنگی صهیونیسم و استکبار است، او قاتل خودفروخته‌ای است که با همراهی همپیمانان خود جنایتی را رقم زد که این جنایت موجب می‌شود امت اسلامی تلنگری را به خود وارد کرده و هوشمندی، هوشیاری و بیداری خود را بیش از گذشته کند.
ملت عزیز و فهیم ایران اسلامی که از روز اول همراه امام(ره)، معمار بزرگ انقلاب بوده است، می‌داند که وحدت رمز پیروزی و کلمه متعالی است که انقلاب و نهضت را تا امروز پیش برده است. همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند شیعه و سنی برادر هستند، لذا باید این اخوت را حفظ کرد و اگر فردی به نام تشیع و تسنن اقدامی می‌کند، نخستین انتظار این است که بزرگان مذاهب، در صحنه حضور داشته باشند و این عمل را محکوم کنند تا این بار نیز این ترفند و نقشه دشمن نخ‌نما شود. 
عمل خونبار مشهد که شبیه بمب‌گذاری منافقین در حرم امام رضا(ع) بود، توطئه‌ای از ناحیه استکبار و صهیونیسم است. امروز گروه‌های تکفیری همراه با منافقین در سایه دلارهای استکبار و نقشه‌های صهیونیسم در بلاد اسلامی فتنه می‌کنند. بر ماست که این فتنه‌گران را اخراج کرده و به آنان پشت کرده و هرگز اجازه ندهیم فتنه‌ها و نغمه‌های شوم آنان کوچک‌ترین تأثیری بر وحدت امت اسلام بگذارد. 
روحانیت در تیررس نفاق منافقین و دشمنان قرار گرفته است. همان‌گونه که می‌بینیم شهدای روحانیت نسبت به صنف روحانیت و سایر صنوف در مقایسه
2 برابر هستند و می‌بینیم که روحانیت چه در دفاع‌مقدس، چه در صفوف مدافعان حرم، چه در ترویج فاطمیون و زینبیون و نیروهای امت اسلامی، دوشادوش این عزیزان حرکت می‌کند. 
شهدای روحانیت سهم بسزایی در 17 هزار ترور منافقین دارند و می‌بینیم که امروز به فضل الهی مردم می‌دانند چه اکاذیب و تهمت‌ها و افتراهایی را به روحانیت نسبت می‌دهند. ماشین جنگی صهیونیستی است که منافقین را اجیر کرده و آنان به این‌چنین محتواهای کذبی می‌پردازند. 
اگر امروز روحانیت مورد ترور قرار می‌گیرد به این دلیل است که روحانیت موفق عمل کرده و همین مساله خشم دشمنان را برانگیخته است. روحانیت پیشرو و پیشوای هر گونه خدمت به امت اسلام و خیر و صلاح برای کشور و نظام اسلامی است، لذا اینگونه بی‌شرمانه از ناحیه تکفیری‌ها مورد هجوم و هجمه قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/693134/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو

چهره ها/ پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد همسرش

فیلم سینمایی "شیفت شب"؛ فردا شب از آی‌فیلم

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیل

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

زمان برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

لحظه هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان اسرائیلی توسط حزب‌الله

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

عصبانیت "نقی" از تیپ پایتختی‌ها در سفر خارج

یه زخم گردن باعث سوءتفاهم شد!

روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی به نقل از وکیلش

با «مثبت آموزش» به روز باشید

پزشکیان: اصرار به حجاب اجباری، عناد ایجاد می‌کند

سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

چیزی که تورو نکشه قوی‌ترت میکنه!

المیادین: مأموریت‌ مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی

مار نیشش زد به جای اینکه خودش بمیره مار مرد!

توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!

معاون سازمان توسعه تجارت: اعدادی که برای تجارت با آفریقا اعلام می‌شود واقعی نیست

اعتصاب غذا به روش "مهران غفوریان"

رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند

ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند

5 سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

جایزه تتر و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد

اقدام دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا در اعتراض به نسل‌کشی اسرائیل در غزه

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

سانسور ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون!

دوست داری فنی باشی اما هیچی سردرنمیاری

چهره ها/ عکس متفاوت بهنوش طباطبایی در حرم رضوی

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

مراحل فر کردن موهای ظریف در خانه مانند یک حرفه ای

"حمید لولایی" به دنبال گنج

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی