اخبار محرمانه

آخرين مطالب

عضو حزب موتلفه: کشورهای خودفروخته از وقایع اوکراین درس عبرت بگیرند مصاحبه های ویژه

عضو حزب موتلفه: کشورهای خودفروخته از وقایع اوکراین درس عبرت بگیرند
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - ایسنا / عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اعتماد به آمریکای بدعهد و سیاست بحران‌سازی غرب، عامل جنگ اوکراین است گفت: کشورهای خودفروخته از وقایع اوکراین درس عبرت بگیرند.
احمد علی مقدم در رابطه با فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری به مناسبت عید مبعث، اظهار کرد: امام خامنه‌ای شخصیتی انقلابی با اصولی ثابت دارند و ایشان با تحلیل واقعی و موشکافانه، فروعات را به همان اصول ثابت باز می‌گرداند و راه‌حل‌های بسیار خوبی برای رهایی کشورها از یوغ استعمارگان و آمریکای مستکبر ارائه می دهند لذا بیانات معظم له مثل همیشه اصولی، انقلابی و البته غیرمتأثر از فضاسازی غرب‌زدگان بود.
وی با تاکید بر اینکه جنگ کشورها آمریکا را به اهداف خود می رساند، گفت: با توجه به سخنان بصیرت‌مندانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آمریکا از طریق ایجاد بحران در دنیا ارتزاق می‌کند» کار آمریکا، بحران‌آفرینی و جنگ‌سازی برای دستیابی به اهداف شوم توسعه‌طلبانه خودش هست لذا این آمریکا بود که با وعده‌ها و سیاست‌های دروغین خود اوکراین را به این نقطه کشاند و مسبب جنگ در اوکراین شد، حالا خودش را کنار کشیده و حمایتی از اوکراین نمی‌کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به سیاست مداخله‌جویانه آمریکای در کشورها، افزود: معظم له در این سخنرانی به خوبی چهره واقعی آمریکای جنایتکار، این شیطان بزرگ را برای سران کشورها ترسیم کردند زیرا آمریکا با ورود در مسائل داخلی کشورها و تغییر دولت‌ها، به دنبال اجرایی‌کردن سیاست‌های چپاولگرانه و استعمار ذخایر کشورها است لذا این استکبار جهانی هیچ‌گاه از در دوستی و حمایت وارد نشده است و همواره با دروغگویی و بدعهدی فقط به فکر منافع خودش است؛ حتی در این راه حاضر است مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را فدای مطامع شوم خود کند بنابراین سردمداران حکومت‌ها باید هوشیار باشند و فریب این شیطان بزرگ و روبای پیر (انگلیس) را نخوردند.
مقدم بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به خاطر آموزه‌های دینی و اخلاقی با جنگ، کشته شدن مردم بی‌گناه و تخریب و ویرانی در هر کجای دنیا مخالف است و آن را مبارزه با تروریسم تلقی نمی‌کند همچنین رهبر معظم انقلاب نیز بارها در فرمایشات حکیمانه خود حکام و مردم جهان را از مکر و بدعهدی این شیطان بزرگ آگاه کرده‌اند و هشدار داده‌اند که آمریکا فقط از سرسپردگان، به عنوان برده خود استفاده می‌کند و دلش برای هیچ کشوری نسوخته است لذا آمریکا هر کجا که جنگ به نفعش باشد بحران و آشوب ایجاد می‌کند تا نفت و پول ملت‌ها را بدزد. 
وی با بیان اینکه رژیم آمریکا، نمونه کامل جاهلیت مدرن است و این از نشانه‌های جاهلیت آخرالزمان است، تشریح کرد: آمریکا یک رژیم مافیایی و جاهل است که عین همان رذائل اخلاقی دوران جاهلیت امروز در آمریکای تبعیض ‌گرا و جنایتکار نیز هست چراکه زندگی در تمدن غربی بر پایه طمع و حرص و همه ارزش‌ها بر اساس پول است؛ همچنین همه پیشرفت‌های علمی و موشکی آن‌ها فقط در خدمت جنگ و خونریزی و آواره کردن مردم بی‌دفاع است و از آنجاییکه گسترش عقلانیت و پرورش اخلاق دو هدیه بعثت نبی مکرم و دین اسلام به مردم جهان بوده است لذا امروز باید درس‌های بعثت را بازخوانی کرد و این دو شاخصه مهم انسانی و اخلاقی بین جهانیان رواج پیدا کند تا شاهد این جنگ‌افروزی‌ها، جنایت‌ها و سوءاستفاده‌ها نباشیم.
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه آمریکا سرابی دروغین و وعده‌هایش پوشالی است، ابراز کرد: راه درمان هر بحرانی، ریشه‌شناسی و شناخت علل آن است و ریشه جنگ و بحران اوکراین هم اقدامات آمریکا و اعتماد به دشمن بد عهد است لذا اوکراین اگر بخواهد در این جنگ مغلوب روسیه نشود باید اولا دشمنان خود و اهداف آن‌ها را بشناسد و در مرحله بعد با پشت‌کردن به این جهان‌خواران و تکیه بر توان داخلی خود با کشورهای دوست منطقه مراوده داشته باشد زیرا هرگاه ملتی دستاوردهای خود را نادیده بگیرد و به خواسته‌های دشمن تن بدهد، حتما روزی به دشمن نیازمند می‌شود و دشمن آن روز، از این حمایت و کمک دریغ می‌کند.
مقدم با اشاره به مصادیق جاهلیت تقبیح شده از دیدگاه قرآن، مطرح کرد: زندگی امروز غرب با منطق‌های مصنوعی و ساختگی، سرشار از جاهلیت‌هایی همچون جنگ و خونریزی، آوارگی ملت‌ها، حق‌کشی، ضعیف‌کشی، قتل، هرزگی و ابتذال جنسی، بی‌حیائی و ... است لذا امروزه باید درس‌های بعثت را مرور کنیم و طبق بیانات ارزشمند امام خامنه‌ای، لازم است با تقویت ایمان دینی، توسعه گروه‌های مومن و مقاوم، قوت و استحکام نظام اسلامی، تهیه برنامه خردمندانه و حکمت‌آمیز که متکی بر شناخت وسیع مختصات این جاهلیت باشد، این جاهلیت مدرن درمان و علاج شود.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به منویات گران‌بهای مقام معظم رهبری می‌توان عبرت‌های بزرگ و مهمی از وقایع اخیر اوکراین گرفت از جمله اینکه پشتیبانی قدرت‌های غربی از کشورهای دست نشانده خود، سرابی بیش نیست و هر کشوری که به دروغ‌ها و بدعهدی‌های آمریکا دلخوش باشد سرنوشتی همچون اوکراین خواهد داشت بنابراین عامل اصلی استقلال کشورها، مردم و توانمندی های داخلی یک کشور هستند نه وعده‌های توخالی و فریبنده آمریکا؛ امیدواریم که سران کشورهای خودفروخته از جنگ اوکراین درس عبرت بگیرند و به مردم خود روی بیاوردند.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/685903/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه

سقوط قیمت بیت کوین

تجاوز رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب سوریه

حمله انتحاری نافرجام به خودروی اتباع خارجی در کراچی پاکستان

طعنه وزیر صهیونیست به گزارش‌ها درباره انفجارهای اصفهان: مسخره است

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد

حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه صهیونیستی

آرزوی مایکل داگلاس برای مرگ در «مرد مورچه‌ای»

دستورات رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان

چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد

چرا غیبت بازیگران و خوانندگان در مهمانی طهماسب، لطمه‌ای به آن وارد نکرده است؟

آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است

عباس‌زاده: تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

پایان یکه تازی اردوغان؟

نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم

2 خبر از فیلم کوتاه؛ آخرین وضعیت «ابله» و«آخرین شیهه»

آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات

فرانسه: به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهای ایران رهگیری کردیم

رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان

بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟

شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند

جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند

امیرعبداللهیان: ایران از طریق سفارت سوئیس به آمریکا درباره اسرائیل پیام داد

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

استادانی که سن نمی‌شناسند؛ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

تاریخچه جت های جنگنده ایالات متحده

رفع محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی