اخبار محرمانه

آخرين مطالب

پرفروش ترین دیزل ژنراتور در ایران سیاسی

پرفروش ترین دیزل ژنراتور در ایران
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - جذابترین ها ببینید پخت طولانی‌ترین کباب کوبیده دنیا
کدام بانک‌ ها وام 100 میلیونی بدون ضامن می ‌دهند؟
آشنایی با دختری که سردار آزمون را دیوانه کرد
چهره تغییرکرده و پف آلود نفیسه روشن؛نفیسه جدید در برج میلاد
فوری|افزایش قیمت نان؛ قوت لا یموت باز هم گران شد؛جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
دیزل ژنراتورها در دنیای امروزی با بیش از نیم قرن سابقه حضور در بازار ماشین آلات کشور، همواره یکی از پر مصرف ترین اقلام صنعتی به حساب می آید. دیزل ژنراتورها جایگزین برق شهری در زمان قطعی برق و یا نبود برق است. در این مقاله سعی داریم نگاهی به پرفروش ترین دیزل ژنراتورهای موجود با نازل ترین قیمت در بازار بکنیم.
دیزل ژنراتور چیست؟
بهتر است در مرحله اول نگاهی اجمالی به کاربرد دیزل ژنراتور بندازیم. ژنراتور در واقع همان واژه انگلیسی Generator به معنای تولید کننده است. هنگامی که یک ژنراتور را با یک موتور به هم متصل می کنند، دستگاه جدیدی شکل می گیرد که به آن موتور ژنراتور می گویند که بتعث تولید برق میشود.
دیزل ژنراتور از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که وجود هر کدام از این بخش ها روی قیمت دیزل ژنراتور تاثیر بسزایی دارد. این بخش ها عبارتند از: موتور (دیزل )؛ ژنراتور؛ شاسی دیزل ژنراتور و تانک سوخت روزانه؛ و تابلو برق اصلی یا تابلو حفاظت و کنترل.
دیزل ژنراتور ها منبع مهمی برای تولید برق موقت و اضطراری در بخش و در جاهای مختلف میباشد. دیزل ژنراتورها نقش مهمی در صنعت امروزی دارند.
کاربردهای مختلف دیزل ژنراتور خانگی و صنعتی
مهم ترین نکته در خرید دیزل ژنراتور در مرحله اول مشخص کردن این است که در کجا و برای چه کاری قرار است از دیزل ژنراتور استفاده کنیم. و اینکه چه توانی احتیاج داریم.
مهم ترین نکته ای که باید درباره کاربرد دیزل ژنراتور و موتور دیزلی بدانید این است که انواع مختلف آنها، در صنایع گوناگونی کاربرد دارند که در قسمت ذیل به بخشی از آنها اشاره میکنیم:
کارخانه ها و کارگاهای تولیدی حفاری و معدن کاربرد خانگی بیمارستان و داروخانه ها هتل دفاتر اداری و صنعتی وسایل نقلیه رستوران و کافی شاپ ها پرورش ماهی مرغداری گاوداری کشاورزی پرفروش ترین دیزل ژنراتور
به گزارش آذر موتور حالا متوجه شدیم که دیزل ژنراتورها یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع و همچنین ساختمان های اداری و مسکونی جهت تامین برق در شرایط اضطراری هستند. اگر بخواهیم به پرفروش ترین دیزل ژنراتورهای بازار ایران اشاره کنیم عبارتند از:
دیزل ژنراتور ولوو پنتا ( (VOLVO PENTA : شرکت پنتا در سال 1907 میلادی توسط دو تن بنامهای آسارگابریلسون و گوستاولارسون در شهر کوده سوئد تاسیس شد. و پس از چند سال شرکت ولوو پنتا در سال 1935 توسط شرکت ولوو خریداری شد و جزئی از گروه ولوو گردید. در اولین سالهای تاسیس ، محصولات تولیدی این کارخانه ابزاری مانند گاوآهن ، دیگ بخار ، گلدان و محولات چدنی …. بود. میتوان گفت سر آغازی کوچک برای کارخانه ای که در طی سالیان طولانی آوازه اش به گوش همگان رسید.
دیزل ژنراتور کامینز( CUMMINS): دیزل کامینز تولید یکی از مشهورترین شرکت های آمریکایی است که به جرات می توان گفت یکی از بهترین دیزل ژنراتور های برق می باشد و رقابت میکند با دیزل های شرکت های انگلیسی ،همچون دیزل ژنراتور پرکینز . دیزل کامینز در توان های مختلف و در سراسر جهان به فروش میرسد. این دیزل را میتوان با ژنراتور های مثل لینز ایتالیا، استامفورد اصلی و … کوپله کرد.
دیزل ژنراتور استامفورد انگلستان( STAMFORD) : یکی از پر قدرت ترین و برترین ژنراتورها در سطح جهانی شناخته میشود، که دارای بیش از 100 سال سابقه در زمینه تولید ژنراتور می باشد. کمپانی استمفورد انگلستان فعالیت خود را از سال 1935 در کشور انگلستان آغاز کرد و به تولید و ساخت انواع ژنراتور و کمپرسور هوا به صورت تخصصی و حرفه ای پرداخت. تمامی ژنراتورهای اصل STAMFORD با استفاده از تکنولوژی تولید بسیار بالا و با قابلیت خروجی قدرت 4 تا 5000 کیلو ولت آمپر همراه با راندمانی بسیار عالی، طراحی و تولید شده اند.
دیزل ژنراتور لوول( LOVOL) : دیزل لوول چین تولیده یکی از شرکت های مطرح در تولید موتور های با کیفیت چین است که در سال 1998 راه اندازی شده و محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کارخانه شرکت تیانجین لوول TIANJIN LOVOL در کشور چین تحت لیسانس پرکینز انگلستان کارمیکن .کارخانه دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزل تولید می‌کند و تولیدات خود را به سراسر دنیا عرضه میکند. آذر موتور نماینده رسمی فروش دیزل لوول در ایران میباشد.
دیزل ژنراتور بادوین ( BAUDOUIN): دیزل بادوین در سال 1918 در کاسیس فرانسه تاسیس شد.که در زمینه تولید انواع موتورهای دیزلی و گازسوز جهات مصارف گوناگون فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 2009 میلادی این کمپانی توسط کمپانی ویچای (Weichai) چین خریداری شد و محصولات خود را بر اساس دستورالعمل ها و استانداردهای اروپایی با برند بائودین به بازار عرضه می کند و جایگزین برند لوول شد. این شرکت در حال حاضر توانسته با داشتن متخصصان مجرب و با دانش روز بازار جهانی را تولید انواع دیزل های خود قبضه کند. شرکت آذر موتور فروشنده این دیزل با تمامی خدمات مثل راه اندازی، نگهداری و قطعات یدکی اصلی در ایران میباشد .
دیزل ژنراتور مکالته( MECCALTE): شرکت مکالته ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان ژنراتور در جهان شناخته میشود. ژنراتورهای مکالته ی ایتالیا توانسته با برترین تکنولوژی و دانش روز دنیا با بهره گیری از روش های نوین به تولید ژنراتورهای با کیفیت و هوشمند بپردازد. این شرکت ژنراتورهای خود را در دو مدل تک فاز و سه فاز در توان های 2.5 کاوا تا 750 کاوا با 1500 دور تولید میکند. که این عنصر علت اصلی پیشرفت این شرکت ایتالیایی شده است. ژنراتور مکالته را نیز همچون همه ژنراتور های مخصوص صنعت دیزل ژنراتور (Power Generation) می توان با تمام موتورهای دیزل در توان مشابه کوپل نمود. اگر به دنبال خرید ژنراتوری کاربردی و پیشرفته و البته با کیفیت هستید، ژنراتور مکالته یک انتخاب ایده آل و منطقی و البته با صرفه خواهد بود.
در انتها باید به این نکته توجه کنید که در هنگام خرید از فروشگاهی این کار رو انجام دهید که سابقه فروش و نمایندگی دیزل ژنراتور ها رو داشته باشند و به شما خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه دهد. شرکت دیزل ژنراتور آذر موتور با داشتن 40 سال سابقه کاری در زمینه فروش و کوپله دیزل ژنراتور بهترین گزینه برای خرید دیزل ژنراتور میباشد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/677577/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حکم 2 رهبر پای متمم قانون اساسی ایران

ماجرای جت شخصی؛ 21 سال دیر فهمیدیم!

سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌ را کسی گردن نمی‌گیرد

گوشت با سبزی در صدر منوی تورم

تعرض مجدد شهرک‌نشینان با همراهی نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

حمله وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در بیت لاهیا

50 سال قبل؛ خط تولید مرسدس بنز در آلمان/ عکس

قالیباف بازنده مشارکت حداقلی

تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم/حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید

تماس تلفنی ماکرون با نتانیاهو با درخواست آتش‌بس

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

چی در ذهن آرمان میگذره

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

تصاویری که عبدالرضا داوری از تفاوت استقبال از روحانی و رئیسی در فرودگاه پاکستان منتشر کرد

افزایش احتمال افسردگی در میان سالی با ساعات‌کار طولانی در جوانی

جلوی لرزش و سروصدای لباسشویی تو بگیر !!!

معاریو: جنگ با حماس سال‌ها طول می‌کشد

مادر فلسطینی پیکر فرزند شهیدش را گل‌باران و معطر کرد

حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری

سپهبد مقتدر

رئیس سازمان انرژی اتمی: تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد

کی بود کی بود من نبودم؟!

اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است

قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال 1402 به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد

اتحادیه صنف طلا و جواهر: چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست

ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد

مصاحبه دیده نشده رضا داوودنژاد که با دیدنش بغض می‌کنید

موضع ایران درخصوص توافقات اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان

نمازی: ما می‌توانیم تحریم نباشیم

رییس جمهور پس از بازدید آرامگاه اقبال لاهوری: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

شرط ادامه کار املاک "دیوار" از زبان مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن

24 آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد

«تغییر چهره 2» ساخته می‌شود؛ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا

واکنش وزیر خارجه به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران

فواید و مضرات سشوار برای مو

سرمقاله همدلی/ چماق و هویج وعده صادق در پرونده هسته‌ای

غافلگیری کاخ سفید از ابعاد حمله ایران

مدیرعامل سازمان ملی مسکن: زمین 1.8 میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد

عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه

استعفای مقام اطلاعاتی اسرائیل؛ زلزله شکست در طوفان‌الاقصی

سرکوب معترضان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

سازمان ملل درباره گورهای دسته جمعی در غزه به ابراز نگرانی بسنده کرد

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا متهم شد

انتشار جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی

حضور رئیس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری

ظریفیان: مهم‌ترین مشکل رئیسی این بود که درک درستی از شرایط نداشت

سرمقاله مردم سالاری/ سنگ‌اندازی بی‌نتیجه اسلواکی در مسیر توافق مهاجرتی ناتو

سرمقاله قدس/ چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی