اخبار محرمانه

آخرين مطالب

آشنایی با انواع دوربین مدار بسته داهوا سیاسی

آشنایی با انواع دوربین مدار بسته داهوا
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - جذابترین ها حسن یزدانی راهی بیمارستان شد
رسوایی سردار آزمون روی بورس
سرقت وحشیانه گوشی موبایل با چاقو در تهران
صعود قیمت طلا و سکه و دلار+جدول
عکس لورفته لیلا اوتادی سر قرار در کافه | سلفی عجیب شیخ عرب با لیلا اوتادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
شرکت داهوا چه در مقیاس جهانی و چه در مقیاس منطقه‌ای ازجمله هند و ایران همواره جزو سه برند اول در صنعت نظارتی و امنیتی قرار داشته است. با وجود انواع دوربین مدار بسته داهوا که به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده‌اند تقریباً هیچ کاربرد و سناریویی نیست که با دوربین های داهوا قابلیت پیاده سازی و اجرا نداشته باشند.
داهوا برای هر راهکار ساده یا پیجیده‌ای از قبیل کاربری خانگی تا کاربری صنعتی، حمل و نقل و بهداشتی، دوربین‌های متعددی را تولید کرده است که هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم قیمت منصفانه و مقرون به صرفه‌ای دارند. به عنوان مثال در کشور خودمان ایران، بسیاری از بانک‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، جاده‌های درون شهری و برون‌شهری از دوربین داهوا برای نظارت بر محیط و بهبود عملکردشان استفاده کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با انواع دوربین داهوا تا آخر این مقاله همراه ما باشید.
دوربین های تحت شبکه داهوا
امروزه بیشتر کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته از جمله داهوا ترجیج می‌دهند دوربین های تحت شبکه تولید کنند. دوربین های IP از سوی مشتریان هم مورد استقبال قرار گرفته و هر روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شود.
دلایل چنین محبویتی را می‌توان در چند ویژگی برجسته دوربین‌های آی پی خلاصه کرد. اول اینکه دوربین های تحت شبکه بیشترین سازگاری را با هوش مصنوعی دارند و بستر مناسبی برای توسعه کدک های AI و فناوری‌های پیشرفته هستند. دوم اینکه کیفیت ضبط تصاویر نسبت به نسخه‌های آنالوگ افزایش چشمگیری داشته و قدرت انتقال تصاویر در بستر کابل اترنت نیز تا 800 متر بیشتر شده است.
دوربین های اچ دی
از سال 2012 که داهوا فناوری HDCVI را راه‌انداخت تا الان که نسخه 6.0 آن را با قابلیت پخش زنده 5 مگاپیکسلی تصاویر توسعه داده است، توانسته مشتریان دوربین های HD خود را راضی نگه دارد.
شاید برای بعضی از افراد و راهکارهایی که نیاز دارند دوربین های تحت شبکه از نظر هزینه و امکانات به صرفه نباشد. در اینصورت دوربین های دیجیتال اچ دی بهترین گزینه برای آنهاست. بااینکه دوربین های ip بازار رو به رشدتری دارند ولی برندهای بزرگی چون dahua، هرگز از توسعه و تجهیز امکانات دوربین های HD غافل نشده‌اند تاجاییکه دوربین های فول اچ دی امروزی با اینکه قیمت مناسب‌تری دارند ولی از قابلیت های روز دنیا مانند کیفیت تصویر 4k و تشخیص چهره هم بهره می‌برند.

اخبار محرمانه

دوربین های پی تی زد
داهوا با تولید سری اولترا توانست رضایت کاربران حرفه‌ای که نیاز به دوربین های با عمکلرد بالا، زوم اپتیکال قوی، دید در شب با برد بیشتر، ضد آب و گرد و غبار و برنامه های کاربردی بهتری دارند را رفع کند. دوربین های پی تی زد داهوا به صورت افقی و عمودی قابلیت چرخش 360 درجه دارند و به کمک زوم بالای آنها محدودی وسیع‌تر و جزئیات بیشتری را می‌توانید مشاهده کنید. دوربین های موقعیت یاب، ضد انفجار و ضد ضربه عمدتا در این دسته قرار می‌گیرند.
دوربین های ptz داهوا به ویژه در صنایع حمل و نقل، ارگانهای دولتی، نظارت شهری بیشترین استفاده را دارد و دوام و کارایی خود را حتی در بدترین شرایط آب و هوایی هم ثابت کرده‌اند.
دوربین های ترمال
تا پیش از شیوع کرونا در جهان شاید کمتر کسی نام دوربین های حرارتی را شنیده بود. تا پیش از آن بیشترین استفاده از دوربین های ترمال در صنایع نظامی و کارخانجات تولیدی بزرگ صورت می‌گرفت ولی امروزه این دوربین ها کاربردهای متنوعی دارند و به ویژه در حوزه سلامت و بیماری‌های تشخیصی جایگاه خوبی پیدا کرده‌اند. همچنین دوربین های حرارتی داهوا در حفاظت محیطی، پمپ بنزین، تشخیص گرمای بیش از حد تأسیسات، پیشگیری از آتش‌سوزی جنگل ها و ... هم استفاده می‌شود.
به طور کلی دوربین های حرارتی به منبع نور نیاز ندارند و برای محیط‌هایی با شرایط سخت و به شدت تاریک طراحی شدند. قابلیت های دوربین های ترمال داهوا از قبیل تشخیص و اندازه‌گیری دما برای مسافت های طولانی، عملکرد عالی دارند و نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کنند.
دوربین های حمل و نقل و ترافیک
یکی از بخش هایی که داهوا تمرکز ویژه‌ای بر آن دارد و طیف گسترده‌ای از راه‌حل ها و محصولات را ارائه کرده است، حوزه حمل و نقل هوشمند (ITS) است. با دوربین های کنترل ترافیک داهوا که توسط راهنمایی رانندگی ایران هم به وفور استفاده شده است می‌توان اطمینان بیشتری از سفر ایمن افراد داشت.
در کشورهایی چون ترکیه، صربستان، لهستان و مکزیک به کمک محصولات داهوا، وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مترو را تجهیز کردند تا هم از ایمنی شخضی افراد مطمئن شوند و هم کارایی سیستم حمل و نقل را تا حد زیادی بهبود ببخشند.
دوربین های دید در شب رنگی
نسل جدید فناوری تمام رنگی داهوا با نام full-color، مجهز به حسگرهایی است که توانایی تولید تصاویر تمام رنگی با کیفیت بالا را حتی در شرایط آلودگی نور یا تاریکی مطلق شب را دارند. این تصاویر که با رزولوشون های 4k هم تولید می‌شوند جزئیات رنگی را در شب پردازش می‌کنند و درکنار قابلیت زوم بالا می‌توان در انواع مکان ها و سناریوهای کاربردی از آن استفاده کرد.
دوربین های داهوا مدل IPC-HFW5849T1-ASE-LED، IPC-HDBW5449R1-ZE-LED و HAC-HDW1239T-Z-A-LED از جمله محصولات فول کالر این شرکت به حساب می‌آیند.
دوربین های TiOC
فناوری TiOC 2.0 به بهبود کیفیت صدا و تصویر و کنترل روشنایی کمک می‌کند، به اینصورت که به محض تشخیص حرکت یا سوژه در تصویر، لامپ‌های ال ای دی فعال می شوند و نور محیط را روشن‌تر و رنگی‌تر می‌کنند تا سوژه بهتر شناسایی شود. با خارج شدن مجدد سوژه از محدوده‌، نور دوربین به حالت دیددرشب معمولی IR باز‌می‌گردد. همچنین در این تکنولوژی فاصله ضبط صدا 7 متر افزایش پیدا کرده و نویزها کاهش یافته است.

اخبار محرمانه

از جمله دوربین های تحت شبکه که به این فناوری مجهز هستند عبارتند از:
دوربین تورت 5 مگاپیکسل داهوا مدل DH-IPC-HDW3549H-AS-PV-S3
دوربین بولت 8 مگاپیکسل داهوا مدل DH-IPC-HFW3849T1-AS-PV-S3
دوربین اسپیددام 4 مگاپیکسل داهوا مدل DH-SD6C3425XB-HNR-A-PV1
دوربین های پلاک خوان anpr
داهوا در بیشتر اختراعات خود به دنبال بهبود کارایی و امنیت و درعین حال کاهش هزینه هاست. فناوری تشخیص خودکار پلاک داهوا یا همان ANPR، از جمله همین اختراعات است. داهوا با ادغام فناوری ای ان پی آر در دوربین های خود توانسته است راه حل های مقرون به صرفه‌تری برای تحلیل تصاویر ترافیکی ارائه کند، چراکه برعکس راه‌حل های سنتی که آنالیز تصویر سمت سرور انجام می‌شد، درحال حاضر این تحلیل ها توسط خود دوربین صورت می‌گیرد.
دوربین های ANPR داهوا به صورت خودکار در زمان واقعی به ثبت پلاک خودرو می‌پردازد و از اعداد و زبان های مختلفی مثل انگلیسی، عربی، چینی و تایلندی پشتیبانی می‌کند. نرخ تشخیص پلاک دوربین های پلاکخوان داهوا تا 98 درصد است و این فرایند را طی 100 میلی‌ثانیه انجام می‌دهد. دوربین های تشخیص پلاک داهوا بیشترین کاربرد را در فرودگاه‌ها، جاده‌ها، پارکینگ‌ها و بندرگاه‌ها دارند.
اطلاع از انواع دوربین مدار بسته داهوا به شما کمک می‌کند بدانید برای هر سناریو و امکاناتی که نیاز دارید کدام دوربین مناسب‌تر است و در نتیجه با یک انتخاب درست هم مدیریت هزینه بهتری داشته باشید و هم عملکرد امنیتی و نظارتی مکان یا مجموعه مورد نظر خود را بهینه کنید.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/673993/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند/ تصاویر

سقف تراکنش غیرحضوری 2 برابر شد؛ روزانه 200 میلیون تومان

توضیحات طناز طباطبایی در مورد سکانس شاهکار «خشم و هیاهو»

جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور

برگزاری اختتامیه جشنواره «طنزپهلو» در زادگاه «گل آقا»

گوشی نامزدش را چک می کنه

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

قالیباف: تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!

احکام جدید قاضی‌القضات؛ خلیلی و قطبی جایگزین مصدق و لاریجانی شدند

روزنامه آمریکایی: ترکیه احتمالا به زودی اس 400 را عملیاتی می‌کند

انهدام برج تلویزیونی 140 متری در اوکراین

چه قاتل کیوتی هستی

علیرضا کمالی از فیلم هفت و نیم

نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده

جزئیات دیدار رئیسی و مریم نواز شریف؛ توافق برای گسترش آموزش زبان فارسی در پاکستان

کاهش نرخ سکه و ارز در بازار؛ طلا 18 عیار پرچم دار کاهش ها

شهادت 30 کودک بر اثر گرسنگی در غزه

پرواز اندازه آدم رو برملا می‌کنه!

کشتار رژیم صهیونیستی در بیمارستان "ناصر" غزه؛ اجساد کشف شده گور‌های دسته‌جمعی به 310 نفر رسید

حمله به سایت اس 300 اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت

تعیین سرکنسول جدید عربستان در مشهد

جزئیات دادگاه منافقین/ قاضی: مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

قیمت نفت اندکی بالا رفت

گذشت 200 روز از جنگ غزه؛ تعداد شهدا به 34183 نفر رسید

واقعا ماجراجویی شگرفی بود

قیمت خودرو 4 اردیبهشت 1403

لوکیشن سریال «متهم گریخت» 20 سال پس از پخش آن

مرگ حقه، میکروب بهانه است

فلاحت پیشه: دیپلمات‌های خانه نشین و دیپلماسی حاشیه نشین شده دوباره به متن بازگردد

رئیس بانک مرکزی اروپا: اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

تداوم بازدید مقامات ژاپنی از معبد جنگ سوال برانگیز شد

دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب

تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزیون است، نه موفقیت!

سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده

توضیح وزیر کشور درباره علت تغییر استاندار مازندران

1500کیلو زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود

قیمت طلای جهانی اندکی صعود کرد

استقبال استاندار ایالت پنجاب از رئیسی

بازدارندگی متعارف ایران

تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا

قبلا کلاس زبان رفته؟

نشست سخنگوی دولت؛ از واردات خودرو تا افزایش تعطیلات

هیچ جنگی برنده نداره

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

راحتی خیال از مرز شرقی؟

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی