اخبار محرمانه

آخرين مطالب

کلمه کلیدی کانونی سیاسی

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - جذابترین ها نفیسه روشن در ویلای لاکچری
بهرام رادان در سوگ پدر؛تصویر دیدنی از بهرام و پدرش
عاشقانه شهاب حسینی برای خانم بازیگر
جزییات جدید از افزایش حقوق کارمندان در سال آینده
همسر جذاب و باکلاس وریا غفوری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
ربات و اندیکاتورهای بازار ارز دیجیتال را از کجا تهیه کنیم؟
ارز دیجیتال واژه‌ای نوظهور اما پرکاربردی که در بازار سرمایه شنیده می‌شود. تجارتی که به تجربه بسیاری از افراد، سبب کسب سود و ثروتمند شدن افراد می‌شود.
با گسترش این بازار دستیارهای همراه آن نیز افزایش داشته و جای خود را در بین تریدرها باز کرده است. ربات ارز دیجیتال یک ابزار حرفه‌ای برای معامله‌گران ارز دیجیتال به شمار می‌رود. این ربات‌ها علاوه بر این که سبب آسان‌تر شدن تحلیل و معامله شده‌اند، سود بیشتری را نیز در معاملات به همراه دارند. علاوه بر تمامی این موارد، ربات‌های ارز دیجیتال تریدرها را از فعالیت تمام وقت معاف کرده‌ است.
با استفاده از این ربات‌ها دیگر نیازی به صرف فول تایم، پشت مانیتور نیست. ربات ارز دیجیتال در هر زمان بازار را تحلیل کرده و معاملات خود را انجام می‌دهد.
اما برای درک بهتر این که ربات ارز دیجیتال چیست، چه انواعی دارد و از کجا می‌توان ربات ارز دیجیتال را تهیه کرد با ما همراه باشید.
ربات ارز دیجیتال چیست؟
ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال، نرم‌افزار خودکاری است که به شما کمک می‌کند ارزهای دیجیتال را در زمان مناسب خریداری کرده و یا اقدام به فروش آن‌ها کنید. این ربات‌ها شما را قادر می‌سازند تا تمامی حساب‌های تبادل ارز دیجیتال را در یک مکان مدیریت کنید.
این ربات‌ها به شما امکان می‌دهند به راحتی با اتریوم، لایت‌کوین، بیت کوین (BTC) و ... معامله کنید.
ربات‌های ارز دیجیتال با در نظر گرفتن نوسانات بازار و قیمت‌های فعلی معامله خود را شروع می‌کنند. این معاملات بدون نیاز به حضور شخص در شرایط مناسب انجام می‌شود. بر طبق تحقیقات انجام‌شده ربات ارز دیجیتال عددی بین 70 تا 80 درصد از سهم بازار را در معاملات به عهده دارد.
ربات‌های ارز دیجیتال به دلیل نداشتن احساسات، خطاهای کمتری نسبت به انسان‌ها دارند و معاملاتی با درصد سود بالاتر انجام می‌دهند.
ربات‌های ارز دیجیتال با استفاده از اطلاعات ورودی که شخص برنامه‌نویس در اختیار آن قرار می‌دهد و یا اطلاعات شخص معامله‌گر و یا ورودی‌های افراد کهنه‌کار بازار ارز دیجیتال دست به معامله می‌زنند.
این ربات‌ها معمولا خدمات زیر را ارائه می‌دهند:
تجزیه و تحلیل داده‌ها: ربات‌ها داده‌های خام بازار را از منابع مختلف اسکن می‌کنند، آن ها را تفسیر می‌کنند و نتیجه می‌گیرند. در این نتیجه‌گیری مشخص می‌شود که اکنون زمان مناسب خرید یا فروش است. بسیاری از ربات‌ها به کاربران اجازه می‌دهند انواع داده‌ها را سفارشی کرده تا نتایج دقیق‌تری ارائه کنند.
پیش‌بینی ریسک: این یکی از ویژگی‌های مهم یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال است. ربات‌‌ها از داده‌های بازار برای تخمین ریسک بالقوه یک دارایی استفاده می‌کنند. این اطلاعات به ربات کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد که تا چه اندازه سرمایه‌گذاری یا معامله کند.
چرا نباید از ربات رمزارز رایگان استفاده کنیم؟
اگر به دنبال فعالیت حرفه‌ای و کسب سود از بازار رمز ارز هستید پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از ربات‌های رمزارز رایگان استفاده نکنید. این ربات‌ها به دلیل عدم تحلیل صحیح، سیگنال‌های اشتباهی را به شما فرستاده و باعث ضررهای سنگین می‌شوند.
ربات فارکس
ربات معامله‌گر فارکس در واقع یک ابزار جذاب، برای معاملات شما در بازار فارکس است. با استفاده از این ربات، شما به مجموعه‌ای از سیگنال‌های بازار فارکس دسترسی پیدا می‌کنید که در تعیین زمان خرید یا فروش ارز به کمک می‌کند. ربات‌های فارکس اغلب کاملاً خودکار هستند و با کارگزاران آنلاین فارکس یکپارچه می‌شوند.
ربات فارکس در واقع به صورت شبانه‌روزی اقدام به رصد بازار می‎کند. این رصد شبانه‌روزی می‌تواند شامل قسمت‌های مختلف یک استراتژی مالی باشد. فعالیت‌هایی مانند مدیریت سرمایه، تحلیل بازار، باز و بسته کردن ترید از جمله مواردی است که در این استراتژی مالی صورت می‌گیرد.
با یک تنظیم ابتدایی و ارائه اطلاعات اولیه، ربات فارکس معاملات شما را در اختیار گرفته و تمام آنچه که برای ترید ضروری است را انجام می‌دهد.
ربات فارکس در حقیقت بر مبنای تصمیمات شما پیش می‌رود. اطلاعاتی که در ابتدا در نرم‌افزار وارد می‌کنید مشخص خواهد کرد که ربات تا چه اندازه‌ای قابلیت انجام ریسک را دارد و در چه معاملاتی بهتر است شرکت کند. به عنوان مثال اگر شما در این اطلاعات اولیه، ریسک انجام معاملات ربات را افزایش دهید، سود بیشتری از معاملات خود دریافت می‌کنید. برعکس این قضیه نیز وارد است؛ با کاهش ریسک، ربات فارکس احتیاط بیشتری را در معاملات پیدا کرده و سود آن نیز به نسبت کاهش پیدا می‌کند.
ربات فارکس Gold Trader
ربات فارکس Gold Trader یک ربات تخصصی در زمینه معاله نماد طلا در بازار فارکس است. این ربات فارکس سودی بین 2 تا 15 درصد را، به صورت هفتگی برای شما به همراه دارد. با خرید لایسنس ربات فارکسGold Trader شما پشتیبانی و گارانتی مادام‌العمر را از سایت تریدرتولز دریافت می‌کنید.
اگر شما نیز جز تریدرهای بازار فارکس هستید و قصد تهیه یک ربات را دارید، ربات فارکس Gold Trader با مدیریت سرمایه و ریسک اصولی بهترین معاملات را برای شما به دنبال خواهد داشت.
اندیکاتور، دستیار تحلیل در بازار ارز دیجیتال
یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای معاملات تجاری در بازار فارکس و ارز دیجیتال، اندیکاتورهای بازار هستند. با استفاده از اندیکاتورهای مختلف افراد در رده‌های مبتدی تا حرفه‌ای کار تجزیه و نمودارهای بازار رمزارز را تحلیل کرده و معاملات خود را انجام می‌دهند.
اندیکاتورها ابزاری هستند که اطلاعات مختلفی را جمع‌آوری کرده و با استفاده از فرمول‌های مختلف آن را نمایش می‌دهند. اندیکاتورها دارای انواع مختلفی هستند، هر کدام از آن‌ها می‌تواند با یک نوع از سیستم‌های معاملاتی هم‌خوانی داشته باشد و یا مناسب برای معاملات بازار یک کشور باشد.
در انتخاب یک اندیکاتورباید دقت کنید که در سطح فعالیت شما باشد (سطح مبتدی تا حرفه‌ای). کار با آن ساده باشد و توانایی تحلیل بازار برای ایجاد معاملات پرسود را به شما ارائه دهد.
خرید اندیکاتور چشم بازار
همانطور که گفته شد برای دریافت سیگنال‌های دقیق خرید و فروش باید از اندیکاتور حرفه‌ای استفاده کرد. یکی از بهترین اندیکاتورها، اندیکاتور چشم بازار ویژه بازار فارکس و ارز دیجیتال است.
از ویژگی‌های حرفه‌ای این اندیکاتور، کار کردن آن بر روی تمامی رمزارزها، شاخص‌ها و سهام‌ها است. این اندیکاتور تا 93.13 درصد بازدهی مثبت را برای تحلیل‌گران به دنبال دارد. از اندیکاتور چشم بازار در حالت‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. از جمله این حالت‌ها، معاملات بازارهای اسپات و معاملات دوطرفه بازارهای فیوچر است.
قابلیت ارسال اعلان‌های صوتی از طریق ایمیل و یا اپلیکیشن از دیگر امکانات این اندیکاتور است. با استفاده از این نوتیفکیشن‌ها شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای از سیگنال‌های خرید و فروش با خبر شوید.
تریدرز تولز، مرجع تولید و فروش انواع ابزارهای معامله‌گری ارز دیجیتال
تریدر تولز یک وب‌سایت تخصصی در زمینه بازارهای مالی ارز دیجیتال مانند فارکس است. این وب‌سایت با تمرکز بر تولید ابزارهای تخصصی ربات ارز دیجیتال و اندیکاتور، را ارائه می‌کند. تمامی ابزارهای این مجموعه دارای گارانتی مادام‌العمر است.
اطمینان به تخصصی بودن ابزارهای تریدر تولز تا اندازه‌ای است که تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه را برای مشتریان خود در نظر گرفته. این مجموعه فعالیت در بازار رمز ارزها را به صورت تخصصی در پیش گرفته و از آن برای کسب سود بیشتر مشتریان استفاده می‌کند.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/672696/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

آمریکا تحریم‌هایی مرتبط با ایران اعمال کرد

وزیر کشور: 45 نماینده در مرحله دوم انتخابات راهی خانه ملت می‌شوند

در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به پاکستان چه‌ گذشت؟

با این رفتار، همیشه از جاری هات سرتر و جلوتری

پیدایش ابرقدرت اسلامی

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

بورس صعودی می‌ماند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

سختی‌های کار «سلطان و شبان» که کمتر شنیدید

روایتی از همکاری‌های اطلاعاتی مجاهدین با ارتش صدام

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

فرمانده 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ 3»

در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟

به نظرتون بچه سیر شده یا نه؟

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

عصر ایران: احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج؛ 80 کیلو طلا امروز فروخته شد

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

ویدئویی جدید از بنیامین بهادری که ترند شد!

«مست عشق» نیامده حدود 2 میلیارد فروخت

«زیرخاکی» و «مردان آهنین» پربیننده‌ترین‌های آخر فروردین

رئیس‌جمهور: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دو طرف سریع‌تر اجرایی شود

پس لرزه‌های حمله ایران؛ استعفای مقام ارشد اطلاعاتی ارتش اسرائیل

پرداخت 16 میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات هیچ در 8 سال!

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

تغییر در قوانین جوایز «اسکار»

انرژی هسته‌ای ارزش تحمل این همه فشار را دارد؟

سریال های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند

قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان فلسطینی

نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم

خوشمزه‌ترین سوغاتی گرگان از نظر «احمدرضا اسعدی»

بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد

اجرای حکم یک روزنامه نگار

«نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ

معاون رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست

رایزنی دبیر شورای عالی امنیت ملی و الاعرجی با محوریت توافق امنیتی ایران و عراق

جایزه تتری و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

مرحله‌ی پایانی تدوین یک لایحه‌ی ضد کارگری؛ حذف کارگران از میدان مناقشه!

افزایش 75 میلیارد پوندی بودجه دفاعی انگلیس

پاسخ دوقلوهای سریال «پایتخت» به 2 سوال مهم

اظهارات جدید وزیر کشور درخصوص گشت ارشاد و طرح نور

جمهوری اسلامی: اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی