اخبار محرمانه

آخرين مطالب

شهر گزارش می‌دهد

روزی که هوای شهر پاک شد/ بدرقه 150 شهید گمنام تا بهشت شهرداری تهران

روزی که هوای شهر پاک شد/ بدرقه 150 شهید گمنام تا بهشت
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - صبح امروز در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) آیین تشییع 150شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مقابل دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر مراسم تشییع پیکر مطهر 150شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز -پنج شنبه 16 دی- مصادف با روز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان لشگری و کشوری و شمار بسیاری از هموطنان از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد تا این سبک‌بالان عاشق تا خانه ابدی بدرقه شوند.
این 150 شهید گمنام مربوط به عملیات کربلای 5 در شلمچه، کربلای 8 در شلمچه، تک دشمن در سال 67 در شلمچه، تک دشمن در سال 67 در زبیدات، عملیات خیبر در جزیره مجتون، تک دشمن در جزیره مجنون، عملیات والفجر یک در فکه، عملیات والفجر مقدماتی در فکه، عملیات والفجر 9 در چوارتا سلیمانیه، عملیات کربلای 6 در سومار، عملیات بدر در شرق دجله، عملیات رمضان در شرق بصره هستند.
به گزارش شهر مراسم وداع با این شهدا نیز شب گذشته -چهارشنبه 15 دی 1400- بعد از نماز مغرب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) انجام شد.
پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س)
رهبر معظم انقلاب اسلامی طی پیامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) تاکید کردند: تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره‌ آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد ان‌شاءالله. متن پیام مقام معظم رهبری به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه‌ی افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه‌ شهادتشان کشور را با رائحه‌ معنویت و جهاد، معطّر می سازند و پرچم افتخار به خونهای ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می آورند.
تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره‌ آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد ان‌شاءالله.
به ارواح طیبه‌ این شهیدان و به چشمها و دلهای منتظر پدران و مادران و همسران آنان سلام و درود میفرستم و فضل و رحمت فزاینده‌ی پروردگار را برای همه‌ی آنان مسألت می کنم.
سید علی خامنه‌ای

اخبار محرمانه


قالیباف: حق نداریم با مرزبندی‌ها، مسیر خدمت به مردم را با مشکل مواجه کنیم
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع باشکوه پیکرهای مطهر 150 شهید گمنام دفاع مقدس در تهران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی و کشور نیاز به وجود ملت ایران داشتند مردم در تمام صحنه‌ها حضور داشتند. باید داشته‌های شهدا را حفظ کنیم. هرگز نباید فراموش کنیم که در مسیر خدمت باید تلاش کرد، باید در راه خدمت به مردم و منطق شهید سلیمانی تفکر کنیم و امروز این پرچم دست ماست. حق نداریم با مرزبندی‌ها مسیر خدمت به مردم را با مشکل مواجه کنیم، انقلابی کسی است که تفکرش با ولایت گره‌خورده است، در غیر این صورت نمی‌توان مشکل مردم را حل کرد.
قالیباف اضافه کرد: تفکر شهدای گمنام در تاروپود جوانان کشور وجود دارد، نام و نشان شهدای عزیز در جان‌ودل و ضمیر جوانان کشور نشسته و این مسیر الهی و برخاسته از فرهنگ اهل‌بیت (ع) و قرآن و منطبق بر سنت‌های الهی، مردم‌داری است، سنت‌های الهی هرگز تبدیل و جابجا نمی‌شود. امروز اگر دچار مشکل هستیم، نشانه فاصله گرفتن از مسیر شهداست. با حرکت در مسیر شهدا و تکیه بر اراده الهی موفقیت و پیروزی حاصل می‌شود.
قالیباف اظهار داشت: ملت ایران اگر در صحنه نبودند، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پیروزی نمی‌رسید و هر عرصه‌ای که در آن موفق بودیم زمانی بود که ملت ایران در صحنه حضور داشتند. در این فرصت بی‌نظیر باید با همدلی که منجر به هم‌افزایی و نتیجه آن به حل مشکلات مردم منجر شود تمام تلاش خود را در مسیر شهدا به کار بگیریم. شهدا زمانی از ما راضی هستند که تمام وقت و تلاش خود را در مسیر خدمت به مردم صرف کنیم. آن‌ها در ارتفاعات سرد و برف و یخ مجاهدت کردند و اگر امروز ما بخواهیم مجاهدت کنیم باید نتیجه آن در زندگی مردم مشهود باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز پیکر شهدای مطهر در جمع ما حضور دارد و 250 شهید در کشور تشییع خواهیم کرد و از خداوند می‌خواهیم این توفیق را داشته باشیم تا منطق امام راحل و شهدا و رهبر انقلاب را به پیش ببریم و خداوند توفیق دهد خدمتگزاران صادقی برای این مردم صبور و بااخلاص باشیم.
حضور شهردار تهران در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام
علیرضا زاکانی در مراسم تشییع پیکر مطهر 150 شهید گمنام دفاع مقدس که امروز پنجشنبه 16 دی ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) در تهران برگزار شد، شرکت کرد.

اخبار محرمانه


حضور رئیس جمهور در مراسم تشییع 150 شهیدگمنام
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنجشنبه ( 16 دی ماه)، در مراسم تشییع 150 شهید گمنام دفاع مقدس شرکت کرد.

اخبار محرمانه


رئیس دستگاه قضا در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور یافت
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور یافت. تشییع پیکر پاک 150 شهید دفاع مقدس در تهران از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج‌الشهدا برگزار شد و رییس دستگاه قضا در این تشییع شرکت کرد.

اخبار محرمانه


سردار کارگر: شهدای گمنام حق بسیاری بر گردن ما دارند
سردار بهمن کارگر در حاشیه آیین تشییع پیکرهای 150 شهید گمنام دفاع مقدس بیان کرد: پیکرهای 250 تن از شهدای گمنام در سراسر کشور به تازگی تفحص شدند که 150 تن از آن‌ها در تهران هستند و مراسم وداع با این شهدای والامقام شب گذشته (چهارشنبه) در مصلی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و عموم مردم برگزار شد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: حضور در مراسم تشییع شهدا برای هر ایرانی افتخار است. شهدای گمنام حق بسیاری بر گردن ما دارند و با شهدایی که هویت آن‌ها مشخص است، تفاوت دارند؛ چراکه والدین شهدای گمنام چشم‌انتظار آن‌ها هستند. افتخار می‌کنم که به‌عنوان عضوی کوچکی از این جامعه در این مراسم شرکت کرده‌ام.
سردار فدوی: مردم همواره در میدان حضور دارند
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع 150 شهید گمنام دفاع مقدس با اشاره به حضور مردم در مراسم امروز گفت: مردم همواره در میدان حضور دارند و این مردم هستند که معادلات را تغییر می‌دهند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند حمله به عین‌الاسد یک سیلی بود و انتقام همچنان ادامه دارد.
سردار فدوی با بیان اینکه تا زمانی که جنایتکاران زنده هستند، انتقام ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: کسانی که دستور ترور حاج قاسم را دادند، قطعاً آرامش ندارند و انتقام از آن‌ها حتمی خواهد بود.
سردار رحیمی: شهدای گمنام شناسنامه و هویت اقتدار کشور هستند
سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی در حاشیه آیین تشییع پیکرهای مطهر 150 شهید گمنام دوران دفاع مقدس ‌گفت: شهدا با مجاهدت و جانفشانی خود اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند و با مجاهدت خود به جهانیان نشان دادند که ملت بزرگ ما هرگز در مقابل دشمنان سر تسلیم و تعظیم فرود نخواهد آورد.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: شهدای گرانقدر ما با شهادت خود عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و مجاهدت آن‌ها تا همیشه ستودنی است.
سردار رحیمی بیان کرد: شهدای گمنام در حقیقت شناسنامه و نشان دهنده اقتدار ملت سرافرازی است که در مقابل همه دنیای کفر سر تسلیم فرود نیاوردند و تا پای جان ایستادند. مجاهدت شهدای گمنام، آوازه اقتدار و مجاهدت ملت بزرگ ایران را به جهانیان نشان داد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/671066/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

تاریخچه جت های جنگنده ایالات متحده

رفع محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

کاخ سفید: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است

مرغ ارزان شد

حماس: مواضع بایدن متناقض است

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

تصویر احوالپرسی ظریف از ولایتی

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

تاریخ سازی جعلی

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

6 پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

سیل برای دبی گران تمام شد

رویترز: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!

هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی؛ در پاسخ دادن به هرگونه ماجراجویی آنی عمل می‌کنیم

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

رئیسی: اگر اهل مذاکره‌اید، ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست وزیر نفت برای صدور نفت مجانی به سوریه

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی